دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

دیجی کالا اعلام کرد: استخدام ۲ هزار نفر برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا

دیجی‌کالا اعلام کرد: استخدام ۲ هزار نفر برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا

در پایان آخرین روز کاری سال ۹۸، دیجی‌کالا با ارسال بیانیه‌ای مطبوعاتی برای رسانه‌ها اعلام می‌کند که در پی استخدام ۲ هزار نیروی جدید است تا بتواند به نیاز مردم برای خرید آنلاین در دوران کرونا پاسخ دهد.

اگر در روزهای اخیر برای خرید به دیجی‌کالا سر زده باشید، احتمالاً در مرحله پایانی با پیامی مواجه شده‌اید که اعلام می‌کند که فعلاً امکان ارسال سفارش‌ها وجود ندارد. شیوع کرونا در کشور، باعث شده تا بسیاری از مردم تصمیم بگیرند خرید‌های خود را به شکل اینترنتی انجام دهند؛ اتفاقی که فروشگاه‌های اینترنتی سراسر جهان را وضعیتی غیرعادی روبه‌رو کرده است.

حال این شرکت اعلام می‌کند که در فاز اول، به ۲ هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد. دیجی‌کالا در بیانیه‌اش می‌نویسد:

«در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه‌ی ما تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا شده، دیجی‌کالا تلاش کرده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از راه حل باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می‌داند. بایدتوجهداشت کهپاسخبهاینحجمازافزایشتقاضایجدید،کهپیش‌بینینشدهبودودرشرایطعادینیزوجودنداشتهاست،نیازبهزیرساخت‌هایلجستیکیوفناورانهگسترده،انبارها،مراکزپردازشوعملیاتمتعددومنابعانسانیآموزش‌دیدهداردکهبههیچوجهامکانایجادآنبهطوریکشبهیاحتیچندهفته‌ایبرایهیچشرکتیدرجهانمیسرنیستوبههمیندلیلبزرگ‌ترینشرکت‌هایفناوریجهانمانندعلیبابا،آمازونواوکادونیزباچالش‌هایجدیدراینروزهامواجههستند

دیجی‌کالا می‌گوید درکنار مسئولیت خدمت رسانی، باید از سلامت ۵ هزار نفری که در این شرکت فعالند و بیشتر آن‌ها در بخش عملیات هستند نیز حفاظت کند:

«در راستای حفظ سلامت همکاران، شیفت‌ها و بازه‌های کاری را کوتاه‌تر و زمان های استراحت و مرخصی‌ها را بیشتر کرده‌ایم. همینطور رعایت و اجرای پروتکل‌های پیشگیری و بهداشتی هم تاثیر کاهشی بر میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس‌دهی دیجی‌کالا گذاشته و این امر منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.»

دیجی‌کالا اعلام می‌کند برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز دارد: «اولویت استخدام با داوطلبانی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.» اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام در این لینک قابل دسترس است.


ابتدای این هفته، «امیرحسن موسوی»، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا، با انتشار یادداشتی در دیجیتال، با طرح یک سوال اخلاقی از شرایط ویژه دیجی‌کالا در دوران کرونا گفته بود:

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋