با هدف بازیابی اعتماد از دسترفته
اپلیکیشن میلی با دریافت مجوز رسمی برای ازسرگیری مجدد فعالیت، از نخستین طرح خود برای بازگرداندن اعتماد کاربران به این مجموعه خبر داد.
به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی میلی، درگاههای بانکی این شرکت که از ۲۳ خرداد امسال و به فاصله چند ساعت پس از آغاز جنگ مسدود شده بودند، سرانجام پس از ۳۹ روز باز شدند. حالا این شرکت اعلام کرده که از ابتدای مرداد ماه، تمام فعالیتهای خود را از سر گرفته است.
طبق بیانیه میلی، این پلتفرم تلاش کرده در طول مدت مسدودی درگاهها، با استفاده از منابع داخلی خود و البته میزان طلایی که امکان برداشت آن را از بانک پیدا کرده، بخشی از تقاضای کاربران را تسویه کرده و البته بر مبنای یک برنامه عدالتمحور و با در نظر گرفتن یک سقف پرداختی مشخص، به تعداد بیشتری از کاربران خود بخشی از پولهای موردنیازشان را پرداخت کند.
میلی اعلام کرده که به تمام فرایند انسداد درگاهها و سپس طولانی شدن فرایند بازگشت آنها معترض بوده و پیگیری این موضوع را بخشی از حقوق کاربران خود میداند؛ با وجود اینکه توقف خدمات خارج از کنترلش بوده مسئولیت کامل آنچه بر کاربران گذشته را میپذیرد و آمادگی دارد در این مسیر اقدامات لازم را بهکار بندد.
در نخستین گام برای احیای این رابطه و اعتماد، میلی از کمپین جدید خود با نام «صفر شیرین» رونمایی کرده، این کمپین در چند مرحله و با هدف رضایتمندی و بازسازی اعتماد کاربران طراحی شده است. نقطه شروع کمپین، حذف کامل کارمزد خرید طلا برای تمام کاربران است. این اقدام نهفقط مشوقی برای بازگشت کاربران قدیمی، بلکه نشانهای روشن از پذیرش مسئولیت و تلاش برای جبران است.
میلی همچنین اعلام کرده اقدامات دیگری برای ارتقا تجربه کاربران و بازیابی اعتماد از دسترفته در نظر گرفته و بهزودی آنها را نیز معرفی خواهد کرد.
طبق این اعلام، هدف اصلی از اجرای این برنامهها، بازسازی رابطه میلی با جامعه ۱۱ میلیونی کاربرانش بر پایه شفافیت و صداقت است. به این ترتیب در گام نخست از ابتدا تا روز ۱۵ مرداد، تمام کاربران میلی امکان دارند که با مراجعه به این پلتفرم، طلای بدون کارمزد خرید کنند.
پاسخ ها