دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تصاویر رسمی شیائومی واچ اس 4 و اسمارت بند 9 پرو پیش از رونمایی منتشر شد

تصاویر رسمی شیائومی واچ S4 و اسمارت بند ۹ پرو پیش از رونمایی منتشر شد

شیائومی کاربران را برای عرضه محصولات جدید خود آماده می‌کند.

شیائومی قرار است در رویداد روز آینده از محصولات جدید خود از جمله گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو رونمایی کند. اما واچ S4 و اسمارت بند ۹ پرو نیز از جمله دستگاه‌هایی هستند که انتظار می‌رود در رویداد ۲۹ اکتبر معرفی شوند. اکنون تصاویر رسمی این محصولات پیش از رونمایی رسمی توسط شیائومی منتشر شده است.

رندرهایی که پیش‌ازاین از شیائومی اسمارت بند ۹ پرو منتشر شده بود نشان می‌داد که این ساعت هوشمند ممکن است به نمایشگری با لبه‌های خمیده مجهز شود. همچنین این محصول به‌همراه واچ S4 از طراحی مدرن برخوردار خواهد بود و در زمینه قابلیت‌های سلامت‌محور نیز احتمالاً ارتقاهای قابل‌توجهی دریافت می‌کنند. تصاویر رسمی منتشرشده نیز جزئیات نسبتاً زیادی از طراحی این محصولات پوشیدنی ارائه می‌دهند.

شیائومی واچ S4 و اسمارت بند ۹ پرو به‌زودی معرفی می‌شوند

شیائومی واچ S۴

واچ S4 در واقع دومین محصول از سری محصولات S4 شیائومی است. نسخه قبلی این ساعت با نام واچ S4 اسپورت در ژوئیه گذشته معرفی شد. در تصاویر رسمی می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد که واچ S4 با امکان تعویض قاب به بازار عرضه می‌شود.

تاکنون مشخصات زیادی از واچ S4 در رسانه‌ها منتشر نشده است، اما این ساعت هوشمند احتمالاً تفاوت چندانی با واچ S4 اسپورت نخواهد داشت. از جمله قابلیت‌های مورد انتظار برای شیائومی واچ S4 می‌توان به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی اولد با حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت برای دید عالی در فضای باز اشاره کرد.

اسمارت بند 9 پرو

همچنین این ساعت احتمالاً به یک باتری ۵۸۶ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که می‌تواند ۱۵ روز شارژدهی باتری را تضمین کند. گواهینامه غواصی EN13319 و قابلیت نقشه‌خوانی آفلاین از طریق eSIM از دیگر قابلیت‌های احتمالی واچ S4 شیائومی است.

اما شیائومی اسمارت بند ۹ پرو هم ظاهراً در رویداد روز آینده شیائومی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر ۱.۷۴ اینچی امولد با وضوح ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل، نرخ رفرش ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت مجهز شود. همچنین این محصول در کنار واچ S4 قطعاً طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های رهگیری سلامتی و تناسب‌اندام مانند نظارت بر ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون را به کاربران ارائه می‌کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋