دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رشد ۹۰ درصدی پوشیدنی های هوشمند در ۲۰۱۹؛ بازار در قبضه اپل و شیائومی

رشد ۹۰ درصدی پوشیدنی‌های هوشمند در ۲۰۱۹؛ بازار در قبضه اپل و شیائومی

گزارش جدید نشان می دهد اپل و شیائومی بزرگ ترین فروشندگان گجت های پوشیدنی در سال گذشته میلادی بوده اند و پس از آنها سامسونگ در رده سوم قرار گرفته است.

بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی IDC، اپل بزرگ ترین فروشنده گجت های پوشیدنی در سال 2019 بود و موفق شد 106.5 میلیون ساعت هوشمند و انواع ایرپاد را به فروش برساند. این شرکت سال 2018 موفق شده بود 48 میلیون گجت پوشیدنی به فروش برساند و 27 درصد از سهم بازار را به دست آورد که در سال 2019 به 31.7 درصد رسیده است.

اپل واچ

شیائومی با فروش 41.7 میلیون گجت پوشیدنی در سال 2019، دومین فروشنده بزرگ لقب گرفته است. سهم این شرکت از بازار پوشیدنی ها در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 (13.1 درصد)، با افت ناچیز مواجه شد و به 12.4 درصد رسید.

سامسونگ بالغ بر 30.9 میلیون گجت پوشیدنی در سال 2019 به فروش رساند و موفق شد 9.2 درصد از سهم بازار را از آن خود کند. این شرکت کره ای سال 2018 با فروش 12.2 میلیون گجت پوشیدنی، 6.9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و در سال 2019 با عملکرد خوب خود توانست سهمش از بازار این قبیل گجت ها را به 9.2 درصد افزایش دهد.

در مجموع 336.5 میلیون گجت پوشیدنی در سال 2019 به فروش رسید که نسبت به سال قبل از آن، افزایش 178 میلیونی (رشد ) را نشان می دهد. این رشد چشمگیر به خاطر فروش فوق العاده هدفون های بی‌سیم همانند گلکسی بادز و ایرپادها بوده است.

گلکسی واچ اکتیو 2

هدفون های بی‌سیم با فروش 170.5 میلیونی، به تنهایی نیمی از بازار گجت های پوشیدنی در سال 2019 را به خود اختصاص دادند. بالغ بر 92.4 میلیون ساعت هوشمند و 69.4 میلیون مچ بند هوشمند نیز در مدت زمان ذکر شده به فروش رسید.

اوایل سال 2019 هدفون بی‌سیم گلکسی بادز رونمایی شد و به خاطر طراحی جمع و جور، شارژ بی‎‌سیم و کیفیت صدای خوب، با استقبال خریداران مواجه شد. سامسونگ همچنین سال گذشته میلادی گلکسی واچ اکتیو 2 (بررسی دیجیتال)، گلکسی واچ LTE، گلکسی فیت و گلکسی فیت E را نیز روانه بازار کرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋