در این دوره، از روشها و راهکارهایی استفاده خواهد شد که سالها برای تدوین استراتژی برندهای مختلف مؤثر بوده است.
بوتکمپ استراتژی محتوا از ۱۰ آبان برگزار میشود تا به بازاریابان و علاقهمندان این حوزه، ابزارهای لازم برای موفقیت در زمین بازی محتوا را ارائه دهد.
این بوتکمپ با محتوای آموزشی براساس تجربه طراحی شده است. در این دوره، از روشها و راهکارهایی استفاده خواهد شد که سالها برای تدوین استراتژی برندهای مختلف مؤثر بوده است. شرکتکنندگان بلافاصله پس از یادگیری موضوعات آموزشی، این موارد را در پروژههای واقعی اجرا خواهند کرد. برندهایی مانند لوازم خانگی «کن»، «ایساتیس»، «روبیکا»، شهربازی «ماکوان» و «صباویژن» بهعنوان کیسهای آموزشی این بوتکمپ انتخاب شدهاند.
یکی از ویژگیهای این بوتکمپ، ارائه ابزارها و قالبهای کاربردی است. شرکتکنندگان با استفاده از این ابزارها میتوانند به استراتژی حرفهایتر دست یابند و پس از پایان دوره نیز در پروژههای عملی خود از آنها بهره ببرند.
به علاوه، بخشی از بوتکمپ در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آبان در سیسنگان برگزار میشود، جایی که قرار است درباره محتوای خلاقانه و طراحی کمپین بحث شود.
بازدید از کارخانهها و کسبوکارها نیز جزو برنامههای این بوتکمپ خواهد بود. شرکتکنندگان نه تنها پشت میز، بلکه در خط تولید کارخانهها حاضر خواهند شد و از نزدیک با فرایندهای کاری آشنا میشوند.
توجه داشته باشید که این بوت کمپ در سال ۱۴۰۳ تکرار نخواهد شد. برای ثبتنام و دریافت اطلاعات بیشتر، به وبسایت ContentStrategists.ir مراجعه کنید.
پاسخ ها