دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مرورگر Arc Search بالاخره برای اندروید منتشر شد. رقیب گوگل کروم

مرورگر Arc Search بالاخره برای اندروید عرضه شد؛ رقیبی برای گوگل کروم

این مروگر امیدوار است تا گوگل کروم و سایر مرورگرهای بازار را به چالش بکشد.

بعد از ماه‌ها انتظار، اپلیکیشن مرورگر Arc با نام Arc Search در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. این مرورگر می‌تواند به‌صورت پیش‌فرض تبلیغات وب‌سایت‌ها را مسدود کرده و حتی نتایج جستجو را برای کاربران خلاصه کند.

به گزارش ورج، این اپلیکیشن هم‌اکنون در نسخه بتا در گوگل‌پلی منتشر شده است و کاربرانی که مایل به استفاده از آن هستند، می‌توانند در برنامه بتای گوگل پلی شرکت کرده و این اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنند. البته باتوجه‌به اینکه اپ Arc Search هنوز در مرحله بتا قرار دارد، ممکن است ناسازگاری‌هایی با برخی دستگاه‌ها داشته باشد و برخی قابلیت‌های آن نیز دچار ایراد باشد.

مرورگر Arc Search قصد دارد با گوگل کروم و سایر مرورگرهای سنتی رقابت کند

مرورگر Arc Search بالاخره برای اندروید عرضه شد؛ رقیبی برای گوگل کروم

The Browser Company به‌عنوان سازنده مرورگر Arc Search ادعا می‌کند که محصول این شرکت می‌تواند در مقایسه با رقبا، امکانات شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این مرورگر به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است. برای مثال، قابلیتی به نام «Browse for me» به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی مرتبط‌ترین و خلاصه‌ترین نتایج برای عبارت جستجوشده را به دست آورند.

از دیگر قابلیت‌های مرورگر Arc Search می‌توان به آرشیوکردن اتوماتیک تب‌های قدیمی، مسدودکردن تبلیغات به‌صورت پیش‌فرض و جلوگیری از فعالیت پاپ‌آپ‌های رهگیری اطلاعات اشاره کرد.

مرورگر Arc Search در ابتدای عرضه فقط در اختیار کاربران سیستم‌عامل مک اپل قرار داشت، اما سپس نسخه iOS آن نیز منتشر شد. این مرورگر همچنین برای سیستم‌عامل ویندوز نیز منتشر شده است و در واقع انتشار نسخه بتای اندروید، آخرین مرحله از عرضه Arc Search برای پلتفرم‌های مختلف بود.

استفاده از مرورگر Arc Search درحال‌حاضر رایگان است. اما «جاش میلر»، مدیرعامل و هم بنیان‌گذار The Browser Company، اعلام کرده است که تیم توسعه در حال کار روی عرضه یک محصول پریمیوم است که برخی قابلیت‌های جدید را به مرورگر این شرکت اضافه می‌کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋