دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

معیار منتسب به Dimension 9400 در تست های چند هسته ای قوی تر از A18 Pro ظاهر شد

بنچمارک منتسب به دایمنسیتی 9400 در تست‌های چندهسته‌ای قوی‌تر از A18 پرو ظاهر شد

به‌کارگیری یک هسته قدرتمند Cortex-X5، سه هسته Cortex-X4 و استفاده از حدوداً ۳۰ میلیارد ترانزیستور، نوید یک تراشه قدرتمند را می‌دهد.

مدیاتک به‌زودی دایمنسیتی 9400، چیپست قدرتمند و پرچمدار خود را روانه بازار می‌کند. حالا نتایج یک بنچمارک از عملکرد بهتر تراشه مدیاتک نسبت به A18 پرو در تست‌های چندهسته‌ای خبر می‌دهد.

در تست‌های Geekbench، دایمنسیتی ۹۴۰۰ ظاهراً توانسته به‌ترتیب امتیازهای 2889 و 8833 را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به دست آورد. چیپ جدید اپل، یعنی A18 پرو نیز امتیازات 3409 و 8492 را در این دو آیتم کسب کرده است. علی‌رغم برتری ۱۷ درصدی تراشه سیلیکونی اپل در بخش تک‌هسته‌ای، دایمنسیتی 9400 در بخش دوم قوی‌تر ظاهر شده است. ظاهراً دستگاهی که در این بنچمارک به تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز بوده، اوپو فایند X8 است که در ماه میلادی آتی از راه می‌رسد.

تست تک‌هسته‌ای دایمنسیتی 9400 و A18 پرو

دایمنسیتی 9400 در مقایسه با نسل قبل امتیازات بهتری را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای ثبت کرده است. البته که پس از معرفی و عرضه تراشه، مدیاتک می‌تواند آپدیت‌های نرم‌افزاری دیگری را برای تقویت عملکرد تراشه خود ارائه کند. همچنین شرکت تایوانی برای پردازش بهتر و پشتیبانی از هوش مصنوعی، حدوداً ۳۰ میلیارد ترانزیستور را در هر تراشه به‌کار برده است؛ درحالی‌که کوپرتینویی‌ها حداکثر 19 میلیارد ترانزیستور را در A17 پرو تعبیه کرده بودند.

ساختار احتمالی دایمنسیتی 9400

دایمنسیتی 9400 ساختاری متشکل از یک هسته Cortex-X5 با فرکانس 3.63 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 با سرعت 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته سری Cortex-A7 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز دارد. همچنین گفته می‌شود این تراشه پردازشگر گرافیکی Immortalis G925 MC12 شرکت آرم را دارد.

مدیاتک نسبت به نسل قبل رویه متفاوتی را در پیش گرفته است؛ آن‌ها ظاهراً یک هسته کاملاً جدید (Cortex-X5) را به‌عنوان قوی‌ترین هسته پردازنده انتخاب کرده‌اند و برای هسته‌های متوسط به Cortex-X4 روی آورده‌اند. اگرچه مدیاتک احتمالاً برای برقراری تعادل فیزیکی در تراشه و افزایش بهره‌وری انرژی این کار را انجام داده، نباید انتظار پیشرفت چشمگیری در عملکرد چند‌هسته‌ای داشته باشیم. بااین‌حال کاربران همچنان امیدوارند عمر زیاد باتری و پایداری عملکرد را از این تراشه ببینند.

گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دایمنسیتی ۹۴۰۰ به‌زودی روانه بازار می‌شوند. ویوو تأیید کرده است گوشی‌های سری X200 با تراشه آتی مدیاتک 14 اکتبر به بازار چین می‌روند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋