دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سامسونگ احتمالاً در نیمه دوم سال 2025 یک تلفن همراه با نمایشگر چرخشی را معرفی خواهد کرد

سامسونگ احتمالاً در نیمه دوم 2025 موبایلی با نمایشگر رول‌شونده معرفی می‌کند

سامسونگ احتمالاً با این محصول پاسخ نوآوری هواوی را خواهد داد.

هواوی هفته گذشته با رونمایی از اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا چشم‌های زیادی را به خود خیره کرد. اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد به‌زودی با عرضه یک گوشی با نمایشگر رول‌شونده به رقابت با هواوی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ به‌جای عرضه یک گوشی تاشو با دو لولا برای رقابت مستقیم با هواوی Mate XT، تصمیم گرفته است که روی عرضه یک گوشی با نمایشگر رول‌شونده تمرکز کند.

سامسونگ احتمالاً سال آینده یک گوشی با نمایشگر رول‌شونده عرضه می‌کند

سامسونگ احتمالاً در نیمه دوم 2025 موبایلی با نمایشگر رول‌شونده معرفی می‌کند

به گفته این منبع کره‌ای، سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ اولین گوشی خود با نمایشگر رول‌شونده را رونمایی خواهد کرد. ممکن است این گوشی هم‌زمان با محصولاتی مانند زد فولد ۷ و زد فلیپ ۷ روانه بازار شود. هنوز اطلاعاتی از سایر مشخصات این دستگاه به بیرون درز نکرده است، اما اگر سامسونگ واقعاً قصد عرضه یک گوشی با نمایشگر رول‌شونده را داشته باشد، می‌تواند انقلابی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

سامسونگ ازجمله پیش‌گامان عرضه گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود و سری گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ نیز جدیدترین محصولات این شرکت هستند که آمار فروش بدی نداشته‌اند. اما سهم بازار سامسونگ از گوشی‌های تاشو توسط برخی تولیدکنندگان چینی مثل هواوی و آنر درحال بلعیده‌شدن است و این غول کره‌ای با رقابت سختی در بازار مواجه شده است. آخرین آمارها نشان می‌دهند که سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو کاهش‌یافته است، درحالی‌که سهم تولیدکنندگان چینی از این بازار به‌صورت مداوم افزایش می‌یابد.

هنوز مشخص نیست که گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر رول‌شونده چه نامی خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که سامسونگ این گوشی را تحت عنوان نسخه Special Edition گوشی‌های سری Z خود روانه بازار کند. اگر سامسونگ قصد عرضه چنین محصولی را داشته باشد، در چند ماه آینده قطعاً خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋