دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

همه چیز درباره بسته های SMS همراه اول

همه چیز درباره بسته‌های پیامکی همراه اول

ارسال پیامک مزایای منحصربه‌فرد خودش را حفظ کرده است. می‌توانید با خرید بسته پیامکی همراه اول، از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

باوجود امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا و ارسال انواع فایل‌ها از طریق این پلتفرم‌ها، همچنان ارسال پیامک مزایای منحصربه‌فرد خودش را حفظ کرده است. یکی از مهم‌ترین این مزایا اطمینان از رسیدن پیام به مخاطب است. حتی اگر مخاطب شما به‌دلایلی مانند قطعی اینترنت یا عضو نبودن در شبکه‌های اجتماعی خاص در دسترس نباشد، پیامک معمولاً به‌سرعت به او تحویل داده می‌شود. اگر شما نیز از افرادی هستید که به‌مرتب پیامک می‌فرستند، حتماً می‌دانید هزینه‌های این سرویس ممکن است قابل‌توجه باشد. برای کاهش این هزینه‌ها می‌توانید با خرید بسته پیامکی همراه اول، از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

بسته پیامکی همراه اول

همراه اول بسته‌های پیامی متنوعی برای مشترکین مختلف خود در نظر گرفته است. این بسته‌ها باتوجه‌به اینکه مشترک دائمی، اعتباری یا انارستان باشید، متفاوت خواهد بود. در ادامه می‌توانید انواع بسته پیامکی همراه اول را مشاهده کنید:

نوع مشترکینتعداد پیامک (فارسی و انگلیسی)مدت اعتبار (روز)قیمت (ریال)
دائمی۲۰۰۳۰۳۳۰۰۰
دائمی۵۰۰۳۰۷۷۰۰۰
دائمی۱۵۰۰۳۰۲۲۲۰۰۰
اعتباری و انارستان۱۵۰۳۰۲۶۰۰۰
اعتباری و انارستان۴۰۰۳۰۶۶۰۰۰
اعتباری و انارستان۱۲۰۰۳۰۱۸۸۰۰۰

کد بسته پیامک همراه اول

بسته پیامکی همراه اول

با شماره‌گیری #۳۱*۱۰* می‌توانید به‌راحتی بسته موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید. از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول نیز می‌توانید بسته‌های پیامکی را بخرید. با استفاده از اپلیکیشن همراه من نیز امکان انتخاب و خرید بسته‌های پیامکی فراهم شده است. توجه کنید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبالغ اعلام‌شده اضافه می‌شود و از مشترکان اعتباری و انارستان هنگام فعال‌سازی بسته کسر و به صورت‌حساب مشترکان دائمی اضافه خواهد شد.

جمع‌بندی

باوجود پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه فناوری ارتباطات، پیامک همچنان به‌عنوان ابزار ارتباطی ساده، سریع و قابل‌اعتمادی استفاده می‌شود. در شرایطی که دسترسی به اینترنت محدود است یا مخاطب شما به‌دلایلی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کند، ارسال پیامک می‌تواند بهترین گزینه باشد. علاوه‌براین، با خرید بسته پیامکی همراه اول می‌توانید در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋