دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

برخی از ربات‌های کنفرانس پکن 2024 انسان‌های واقعی با لباس ربات بودند [ساعت]

برخی از ربات‌‌های کنفرانس پکن 2024 انسان‌های واقعی در لباس ربات بودند [تماشا کنید]

دو تا از ربات‌هایی که در کنفرانس پکن حضور داشتند، درواقع زنانی بودند که استخدام شده بودند تا نقش ربات انسان‌نما را بازی کنند.

در هفته‌ گذشته کنفرانس جهانی ربات 2024 در پکن یکی از رویدادهای مهم برای دوستداران صنعت رباتیک بود. در این کنفرانس 27 ربات انسان‌نما به نمایش درآمدند که یک رکورد محسوب می‌شود. ویدیویی نیز از ربات‌های این کنفرانس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن یک ربات زن انسان‌نما را دیدیم که به‌شکل طبیعی راه می‌رفت و مقابل جمعیت ایستاد تا از او عکس بگیرند. اکنون به نظر می‌رسد این ربات درواقع یک انسان واقعی بوده است.

به گفته یک منبع آگاه در ایکس به نام «بایرون وان»، حداقل دو تا از ربات‌هایی که در کنفرانس جهانی پکن حضور داشتند، درواقع زنانی بودند که احتمالاً توسط شرکت Ex-Robots استخدام شدند تا نقش ربات انسان‌نما را بازی کنند. ویدیوی زیر فرایند گریم و آماده‌سازی بازیگران برای ایفای نقش به‌عنوان ربات انسان‌نما را نشان می‌دهد:

در تصویر پایین هم می‌بینیم که ظاهراً یکی از این «ربات‌ها» درحال غذاخوردن است:

زن واقعی در پوشش ربات در کنفرانس ربات 2024 پکن

انسان‌های واقعی در نقش ربات‌ در کنفرانس پکن 2024

ویدیو پایین در هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و برخی از کاربران گمان کردند که شاهد یک ربات انسان‌نمای بسیار طبیعی هستند، اما در حقیقت این ربات یک زن بازیگر است:

درواقع به‌نظر می‌رسد که در طول کنفرانس جهانی ربات 2024 در پکن که از 21 تا 25 اوت (31 مرداد تا 4 شهریور) برگزار شد، شرکت EX-Robot دو زن را در نقش ربات استخدام کرده بود تا این نمایشگاه را جذاب‌تر کنند. البته این اولین‌بار نیست که روی صحنه با انسان‌هایی روبه‌رو می‌شویم که لباس ربات پوشیده‌اند. در سال 2022 نیز تسلا یک رقصنده با لباس اپتیموس را روی صحنه آورد که بازخوردهای مختلفی در اینترنت به همراه داشت.

بااین‌حال، ربات‌هایی که در کنفرانس پکن شاهدشان بودیم، بسیار طبیعی کار خود را انجام دادند و بسیاری از بینندگان نتوانستند تشخیص دهند این ربات‌ها، انسان‌هایی واقعی هستند و برخی افراد حتی گفتند که فیلم‌های علمی-تخیلی به واقعیت تبدیل شده‌اند.

البته قابل ذکر است که در این کنفرانس، چین از دستاوردهای خارق‌العاده خود در حوزه رباتیک نیز پرده برداشت که می‌توان این کشور آسیایی را در چند سال آینده رقیبی برای آمریکا در حوزه ربات‌ها دانست.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋