دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

در نهایت، کاربران می توانند همزمان چندین اپلیکیشن را در گوگل پلی به روز کنند

کاربران بالاخره می‌توانند آپدیت چند برنامه در گوگل پلی را به‌صورت هم‌زمان نصب کنند

این قابلیت که از مدتی قبل در دست آزمایش قرار داشت، حالا برای کاربران بیشتری فعال شده است.

پلی استور گوگل اکنون می‌تواند چندین اپلیکیشن اندروید را هم‌زمان دانلود، نصب و به‌روز کند. قبلاً اگر سعی می‌کردید همه به‌روزرسانی‌های خود را دستی اجرا کنید، این فروشگاه در لحظه فقط یک برنامه را پردازش می‌کرد. دیگر این محدودیت وجود ندارد.

به گزارش وب‌سایت اندروید پلیس، گوگل از مدت‌ها قبل درحال آزمایش قابلیت به‌روزرسانی هم‌زمان برنامه‌های پلی استور بود؛ از سال 2019 و به‌تازگی از مارس گذشته، گوگل درحال تست و بررسی این قابلیت بوده است. به نظر می‌رسد کاربران بیشتری به این ویژگی دسترسی دارند. اپل هم چند سال است از نصب هم‌زمان 3 برنامه iOS در اپ استور پشتیبانی می‌کند.

پلی استور گوگل

قابلیت نصب هم‌زمان برنامه‌ها در گوگل پلی استور

گوگل هنوز اعلام نکرده این ویژگی چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. برای اینکه ببینید این قابلیت برایتان فعال شده یا نه، کافی است همه برنامه‌هایتان را دستی به‌روز کنید تا ببینید امکان نصب هم‌زمان آن‌ها وجود دارد یا نه.

پلی استور فروشگاه اصلی اپ‌های اندرویدی است که روزانه حجم وسیعی از دانلود برنامه‌ها در آن انجام می‌شود. این فروشگاه مارس 2012 معرفی شد که گوگل خدمات 2 برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را در هم ادغام و از برند جدید گوگل پلی رونمایی کرد.

نرم‌افزارهای رایگان و کاربردی گوگل پلی استور در تمام کشورهای دنیا در دسترس‌اند اما نرم‌افزارهای پولی آن برای 129 کشور عرضه شده. درباره دسته‌بندی این نرم‌افزارها می‌توان به فیلم، موسیقی، بازی، برنامه، کتاب و... اشاره کرد. این فروشگاه روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و تعداد نرم‌افزارهایش درحال افزایش است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋