دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ظاهرا سامسونگ به دنبال خرید بخش شبکه تلفن همراه نوکیا به قیمت 10 میلیارد دلار است

سامسونگ ظاهراً به دنبال خرید بخش شبکه موبایل نوکیا به قیمت 10 میلیارد دلار است

با این وجود، غول کره‌ای به یک شرکت جهانی مهم در حوزه زیرساخت شبکه موبایل تبدیل خواهد شد.

در گزارش جدیدی ادعا‌شده که سامسونگ ممکن است کسب‌و‌کار زیرساخت شبکه موبایل نوکیا که گفته می‌شد 10 میلیارد دلار ارزش دارد را خریداری کند. در صورت صحت‌داشتن این گزارش، غول کره‌ای به یک شرکت جهانی مهم در حوزه زیرساخت شبکه موبایل تبدیل خواهد شد.

براساس گزارش بلومبرگ، سامسونگ به خرید کسب‌وکار تجهیزات مخابراتی نوکیا علاقه نشان داده است. نوکیا در چند سال گذشته در تلاش برای رقابت با سایر شرکت‌های این حوزه مانند اریکسون و هواوی بوده است، بنابراین قابل تأمل است که این شرکت تمام گزینه‌های ممکن از جمله فروش بخشی یا تمام کسب‌و‌کار شبکه خود را در نظر داشته باشد.

هدف سامسونگ از خرید کسب‌و‌کار شبکه نوکیا

سامسونگ ظاهراً به دنبال خرید بخش شبکه موبایل نوکیا به قیمت 10 میلیارد دلار است

در حالی که نوکیا هنوز تصمیمی نگرفته است، در این گزارش گفته‌شده که کسب‌وکار مخابراتی آن 10 میلیارد دلار ارزش دارد. همچنین بلومبرگ می‌گوید سامسونگ با هدف بهبود بخش شبکه دسترسی رادیویی (RAN) خود به این خرید علاقه نشان داده است. RAN به اتصال گوشی‌های هوشمند به سایر زیرساخت‌های مخابراتی کمک می‌کند.

سامسو‌نگ نتورکس درحال‌حاضر از جمله برترین شرکت‌های زیرساخت شبکه مخابراتی در جهان است، اما هنوز فاصله زیادی با اریکسون و هواوی دارد. اگر این خرید نهایی شود، سهم بازار RAN سامسونگ از 6.1 درصد در سال گذشته به 25.6 درصد خواهد رسید. با این‌وجود، سامسونگ به دومین تأمین‌کننده بزرگ RAN در جهان تبدیل خواهد شد.

سامسونگ درحال‌حاضر ایستگاه‌های پایه، چیپست‌ها، دستگاه‌ها، رادیوها و تجهیزات اصلی 4G و 5G را تولید می‌کند. همچنین این شرکت تأمین‌کننده تجهیزات برخی شرکت‌های شبکه موبایل در سراسر جهان، از جمله Telus در کانادا، O2 Telefónica در آلمان، Reliance Jio در هند، KDDI و NTT DoCoMo در ژاپن، Dish and Verizon در ایالات متحده و Vodafone در بریتانیا است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋