دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

حرکت بر خلاف جریان آب؛ Procreate عملکرد هوش مصنوعی را به برنامه خود اضافه نمی کند

حرکتی برخلاف جریان آب؛ Procreate قابلیت هوش مصنوعی به اپ خود اضافه نمی‌کند

به عقیده مدیرعامل Procreate، هوش مصنوعی مولد ضد خلاقیت انسان است.

درحالی‌که اکثر قریب به اتفاق اپلیکیشن‌های موبایل درحال اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس خود هستند، اما اپلیکیشن معروف طراحی Procreate اعلام کرده است که قصدی برای اضافه‌کردن هوش مصنوعی مولد به محصول خود ندارد.

به گزارش تک کرانچ، Procreate یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های طراحی برای iOS است که تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون بار توسط کاربران این پلتفرم دانلود شده است. درحالی‌که اپلیکیشن‌های مشابه از هوش مصنوعی برای قابلیت‌های جدید خود بهره می‌برند، Procreate تصمیم گرفته تا برخلاف جریان آب شنا کند و هیچ قابلیتی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد را به اپ خود اضافه نکند.

اپلیکیشن Procreate بدون هوش مصنوعی به کار ادامه می‌دهد

اپ Procreate

اپ Procreate در جدیدترین پست وب‌سایت خود گفته که علی‌رغم اینکه یادگیری ماشینی «فناوری قانع‌کننده با شایستگی‌های فراوان» است، اما مسیر فعلی هوش مصنوعی مولد برای پلتفرم آن‌ها اشتباه است. این سرویس در ادامه اعلام کرد که به دنبال فناوری متضاد با خلاقیت انسان نخواهد رفت، حتی اگر این کار باعث شود که از رقبا عقب بیفتد.

«جیمز کودا»، مدیرعامل Procreate نیز در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که خلاقیت ساختنی است و نه تولیدکردنی. او همچنین گفته که از هوش مصنوعی مولد متنفر است. او در این زمینه گفت:

«من آن چیزی که در صنعت درحال رخ‌دادن است و آن چیزی را که دارد برای هنرمندان رخ می‌دهد، دوست ندارم. ما هوش مصنوعی مولد را برای محصولات خود معرفی نمی‌کنیم. محصولات ما همیشه با این ایده طراحی و توسعه می‌یابند که انسان قرار است چیزی خلق کند.»

این تصمیم Procreate با تحسین بسیاری از فعالین هنرهای دیجیتال روبه‌رو شده است. آن‌ها نیز از افزایش روزافزون نقش هوش مصنوعی در هنر ناراضی هستند.

شرکت ادوبی که بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب طراحی بازار را تحت مالکیت خود دارد تاکنون چندین قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه کرده است. این شرکت پس از آنکه مشخص شد از محتوای کاربران برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋