دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

راه اندازی جالب هوش مصنوعی وجود دارد: ایجاد بازی های سه بعدی از طریق دستورات متنی [تماشا کنید]

هوش مصنوعی جذاب استارتاپ Exists: خلق بازی‌های سه‌بعدی از روی دستورات متنی [تماشا کنید]

با پلتفرم هوش مصنوعی Exists، می‌توانید با پرامپت‌های متنی یک ویدیوگیم ایجاد کنید.

استارتاپ هوش مصنوعی Exists از پلتفرم هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرد که با آن می‌توانید یک ویدیوگیم سه‌بعدی را تنها از طریق پرامپت‌های متنی ایجاد کنید. برای ایجاد بازی‌های مختلف، شما نیاز به هیچ مهارت برنامه‌نویسی نخواهید داشت.

براساس اعلام Exists، با پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی این استارتاپ، فرایند تولید ویدیوگیم کاملاً خودکار انجام می‌شود. با کمک هوش مصنوعی این شرکت، شما می‌توانید اکوسیستم ویدیوگیم خود مانند محیط، شخصیت‌ها و سبک بازی را تعیین کنید.

هوش مصنوعی Exists برای ایجاد بازی‌های سه‌بعدی

رابط کاربرپسند پلتفرم Exists موانع فنی را از بین می‌برد و توسعه بازی را به‌سادگی تایپ‌کردن یک پرامپت می‌کند، شما صرفاً باید بتوانید آنچه می‌خواهید را به‌درستی و دقیق بنویسید.

باتوجه به ویدیوی بالا، کار با هوش مصنوعی این استارتاپ بسیار ساده به نظر می‌رسد. کاربران حتی می‌توانند خروجی‌ها را نیز ویرایش کنند. به عنوان مثال، می‌توان محیط بازی را از حالت جنگلی به قرون وسطی یا مدرن تغییر داد، یا ظاهر و تعداد شخصیت‌های بازی را می‌توان در این پلتفرم ویرایش کرد. همچنین گرافیک بازی‌ها چشمگیر هستند، البته چهره‌ها کمی غیرطبیعی به نظر می‌رسند. شما می‌توانید سبک بازی را نیز تعیین کنید، و همچنین اینکه می‌خواهید بازی را به‌صورت اول شخص انجام دهید یا سوم شخص.

هوش مصنوعی جذاب استارتاپ Exists: خلق بازی‌های سه‌بعدی از روی دستورات متنی [تماشا کنید]

در‌حال‌حاضر، پلتفرم Exists در مرحله آزمایش بتا است و از کاربران دعوت می‌کند تا برای دسترسی زودهنگام ثبت‌نام کنند. علاوه‌براین، این استارتاپ در نمایشگاه Gamescom حضور دارد و می‌توان فناوری جدید آن را در این نمایشگاه از نزدیک دید. این نمایشگاه از 21 تا 25 آگوست (31 مرداد تا 4 شهریورماه) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل Exists می‌گوید که هدف این استارتاپ تغییر پارادایم دنیای ویدیوگیم با هوش مصنوعی مولد است. او می‌گوید با این فناوری تمام مردم می‌توانند به‌سادگی بازی‌های منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده خود را بسازند و بدین‌ ترتیب صنعت ویدیوگیم متحول می‌شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋