دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ریلمی فناوری شارژ فوق سریع 320 واتی خود را در 24 آگوست معرفی خواهد کرد

ریلمی فناوری شارژ فوق‌سریع 320 واتی خود را 24 مردادماه معرفی می‌کند

ریلمی قرار است طی چند روز آینده از سریع‌ترین فناوری شارژ جهان با سرعت ۳۲۰ وات در چین رونمایی کند.

شرکت ریلمی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که ۱۴ آگوست (۲۴ مردادماه) از فناوری شارژ سوپرسونیک ۳۲۰ واتی خود رونمایی می‌کند. به گفته ریلمی، این سریع‌ترین فناوری شارژ دنیا خواهد بود.

به گزارش گیزموچاینا، هفته گذشته، ویدیوی کوتاهی از عملکرد فناوری شارژی که گفته می‌شد احتمالاً ۳۰۰ واتی باشد، به بیرون درز کرد که نشان می‌داد این فناوری می‌تواند در طی فقط ۳۵ ثانیه شارژ باتری دستگاه را از صفر به ۱۷ درصد برساند. تاکنون گزارشی در مورد ظرفیت باتری دستگاهی که شارژ سوپرسونیک پشتیبانی می‌کند، منتشر نشده است.

 شیائومی سال گذشته از شارژ ۳۰۰ وات رونمایی کرده بود

شارژ 320 واتی ریلمی

درحالی‌که عرضه شارژ ۳۲۰ وات قطعاً خبر بسیار خوبی برای طرفداران ریلمی است، اما این برند اولین شرکتی نیست که محصولاتش را به شارژ سوپرسونیک تجهیز می‌کند. سال گذشته، شیائومی فناوری شارژ ۳۰۰ واتی خود را در گوشی Redmi Note 12 به نمایش گذاشت. این گوشی از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کرد و می‌توانست در طی فقط ۵ دقیقه از شارژ باتری صفر به ۱۰۰ درصد برسد که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است. اکنون به نظر می‌رسد که ریلمی قصد دارد باعرضه فناوری شارژ ۳۲۰ واتی، عنوان دارنده سریع‌ترین فناوری شارژ جهان را نصیب خود کند.

البته ریلمی پیش‌ازاین و در سال ۲۰۲۳ در گوشی Realme GT5 از فناوری شارژ ۲۴۰ واتی استفاده کرده بود. بنابر ادعای کمپانی، این فناوری می‌توانست شارژ دستگاه را طی ۸۰ ثانیه از صفر به ۲۰ درصد برساند. همچنین در طی ۴ دقیقه شارژ دستگاه به ۵۰ درصد می‌رسید و شارژ ۱۰۰ درصدی دستگاه نیز طی ۹ دقیقه انجام میشد. گوشی Realme GT5 به یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

 کنفرانس ریلمی از ۱۳ تا ۱۵ آگوست (۲۳ تا ۲۵ مرداد) در چین برگزار می‌شود و این شرکت قرار است در کنار فناوری شارژ ۳۲۰ واتی، سایر دستاوردهای خود در زمینه هوش مصنوعی، سخت‌افزار و نرم‌افزار را در معرض دید عموم قرار دهد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋