دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

800 واردکننده گوشی تلفن همراه ملزم به درج قیمت در سامانه سازمان حمایت شدند

۸۰۰ واردکننده موبایل ملزم به درج قیمت در سامانه سازمان حمایت شدند

سازمان حمایت اعلام کرده که 800 واردکننده موبایل موظف به درج قیمت‌های خود در سامانه این سازمان شده‌اند.

«سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان» اعلام کرده است که ۸۰۰ واردکننده موبایل موظف شده‌اند قیمت‌هایشان را در سامانه این سازمان درج کنند. این اقدام در راستای شفاف‌سازی بیشتر بازار و کمک به مصرف‌کنندگان برای انتخاب آگاهانه است.

در نامه‌ای که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان به دادسرای جرایم اقتصادی ارسال کرده، دلایل متعددی برای نبود امکان قیمت‌گذاری هماهنگ در بازار تلفن همراه ذکر شده است. به گفته این سازمان، 5 عامل اصلی نوسانات قیمت موبایل مؤثرند.

اول اینکه نرخ ارزی که واردکنندگان مختلف تأمین‌ کرده‌اند، متفاوت است. همچنین قیمت خرید خارجی با‌توجه‌به حجم واردات و قیمت اعلام‌شده گمرک، متغیر است. تفاوت در مشخصات فنی و ظاهری گوشی‌ها مانند حافظه، پردازنده و رنگ هم باعث اختلاف قیمت می‌شود. به‌دلیل طولانی شدن روند واردات هزینه‌های جانبی مانند انبارداری و مالی ثابت نیست. درنهایت قیمت سری‌های مختلف یک مدل گوشی که برای مناطق جغرافیایی مختلف تولید می‌شود، نیز متفاوت است.

در این حین، سازمان حمایت اعلام کرده ۸۰۰ واردکننده موبایل موظف به درج قیمت‌ها در سامانه این سازمان شدند.

واردکننده موبایل
دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋