دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

Galaxy A16 5G ممکن است در دو نسخه با پردازنده های Exynos و Dimension عرضه شود

گلکسی A16 5G شاید در دو نسخه با پردازنده اگزینوس و دایمنسیتی عرضه شود

این دو مدل در صورت عرضه، هرکدام محدود به بازارهای خاصی خواهند بود.

گمان می‌رود که گلکسی A16 به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند نسل بعدی 5G سامسونگ معرفی شود. به نظر می‌رسد این گوشی در دو نسخه عرضه شود: یک نسخه با پردازنده اگزینوس و نسخه دیگر با پردازنده مدیاتک. همچنین ظاهراً نسخه مجهز به مدیاتک ارزان‌تر باشد.

به گزارش «MySmartPrice»، سامسونگ «SM-A166» دوباره به پلتفرم Geekbench راه یافته است، اما این‌بار با تفاوت‌های کلیدی. قبلاً پیش‌بینی می‌شد که گلکسی A16 5G صرفاً یک به‌روزرسانی برای A15 باشد و از تراشه ارتقایافته دایمنسیتی 6300 مدیاتک بهره ببرد.

به نظر می‌رسد که این نسخه از A16 5G برای مناطقی مانند هند ساخته شود؛ بااین‌حال، کاربران کشورهای دیگر ممکن است چندان خوش‌شانس نباشند. اکنون طبق اطلاعات جدید گیک‌بنچ نسخه دیگر گلکسی A16 5G دارای یک پردازنده 2-2.4 گیگاهرتزی با شناسه s5e8535 است: مشخصاتی که با داده‌های افشاشده از Galaxy F14 5G قبل از عرضه در سال 2023 مطابقت دارد.

مشخصات گلکسی A16 5G در گیک‌بنچ

میزان رم و نسخه اندروید گلکسی A16 5G با تراشه اگزینوس

بر این اساس، به نظر می‌رسد که نسخه دیگر آن به پردازنده اگزینوس 1330 مجهز باشد. به‌علاوه، این نسخه تنها 4 گیگابایت رم در مقایسه با 6 گیگابایت رم نسخه دیگر A16 دارد، اما حداقل ممکن است بتواند اندروید 14 را اجرا می‌کند.

خوشبختانه یا متأسفانه، نسخه دوم گوشی A16 5G دارای شماره مدل SM-A166E است. بنابراین احتمال دارد که تنها در بازارهایی مثل آفریقا یا برخی کشورهای آسیایی عرضه شود.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ گوشی گلکسی A16 5G را با یک مدل پردازنده عرضه می‌کند یا دو مدل. بااین‌حال با توجه به اقتصادی‌بودن این گوشی، نمی‌توان انتظارات خیلی بالایی از سخت‌افزار آن داشت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋