دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

Realme GT7 Pro احتمالاً با فناوری شارژ 300 واتی عرضه خواهد شد

ریلمی GT7 پرو احتمالاً با فناوری شارژ 300 واتی عرضه خواهد شد

ریلمی ظاهراً قصد دارد از فناوری شارژ‌ 300 واتی در دستگاه‌های خود بهره ببرد.

اگرچه سازندگان گوشی‌ها روی توسعه فناوری شارژ بی‌سیم تمرکز دارند، اما برخی از آن‌ها نیز به‌دنبال ارتقای فناوری‌های خود در پشتیبانی از شارژ سیمی هستند. در همین راستا ریلمی، سازنده چینی، ظاهراً از فناوری شارژ 300 واتی در گوشی‌های جدید خود استفاده خواهد کرد.

البته ریلمی اولین شرکتی نیست که از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد، زیرا پیش از این و در فوریه 2023، شیائومی سوپر فست‌شارژ 300 واتی را برای دستگاه‌های خود معرفی کرده بود. در آن زمان شیائومی ادعا کرد که این فناوری می‌تواند شارژ یک باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی را طی حدوداً ۵ دقیقه پُر کند. بااین‌وجود هنوز هیچ دستگاهی از سری ردمی یا سایر بخش‌های شیائومی با پشتیبانی از شارژ 300 واتی به بازار نیامده است.

فناوری شارژ 300 واتی

ظاهراً ریلمی در نظر دارد از این فناوری در گوشی‌های آینده خود بهره ببرد. پیش از این دو گوشی GT5 و GT5 نئو از فست‌شارژ 240 واتی پشتیبانی می‌کردند و حالا انتظار می‌رود ریلمی دستگاه آتی خود، یعنی GT7 پرو را با فناوری جدید 300 واتی روانه بازار کند.

مشخصات احتمالی ریلمی GT7 پرو

براساس گزارش «گیزچاینا»، این دستگاه ظاهراً با نمایشگر خمیده OLED همراه با فناوری LTPO و وضوح 2K از راه خواهد رسید. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش تعبیه خواهد شد و گواهی IP69 نیز مقاومت دستگاه‌ را در برابر گردوغبار تضمین می‌کند.

ریلمی GT7 پرو احتمالاً به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و همراه با لنز اولتراواید، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی سونی IMX882 با زوم اپتیکال 3 برابر، زوم هیبریدی 10 برابر و زوم دیجیتال 120 برابر نیز تعبیه خواهد شد.

قلب تپنده این گوشی،‌ اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود؛ تراشه پرچمدار کوالکام که با هسته‌های سفارشی اوریون از راه خواهد رسید و عملکرد مناسبی در پردازش تسک‌های گرافیکی خواهد داشت. در کنار این پردازنده، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین انرژی این دستگاه احتمالاً از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد و در کنار آن یک آداپتور 100 واتی نیز قرار خواهد گرفت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋