دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اسنپدراگون 4s نسل 2 معرفی شد. گسترش ارتباطات 5G در گوشی های اقتصادی

اسنپدراگون 4s نسل 2 معرفی شد؛ گسترش ارتباطات 5G در گوشی‌های اقتصادی

انتظار می‌رود گوشی‌های مجهز به این تراشه تا قبل از پایان سال میلادی جاری وارد بازار شوند.

از زمان معرفی فناوری 5G، سازندگان تراشه‌ها تلاش کرده‌اند تا دسترسی به این فناوری را در دستگاه‌های مختلف برای کاربران فراهم کنند. حالا کوالکام از تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 رونمایی کرده است و به‌دنبال آن قصد دارد دسترسی به 5G را برای ۲.۸ میلیارد کاربر در هند و آمریکای لاتین فراهم کند.

ظاهراً شیائومی اولین برندی خواهد بود که گوشی‌های خود را با این تراشه راهی بازار می‌کند. در همین راستا مدیر واحد شیائومی هند گفت: «ما از همکاری با کوالکام برای گسترش دسترسی به ارتباطات خوشحالیم. بسیاری از مردم هنوز از مزایای اینترنت 5G بهره نبرده‌اند ولی حالا با این تراشه، کاربران بیشتری به این فناوری دسترسی خواهند یافت.»

مشخصات تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2

طبق گزارش Android Authority، چیپست جدید کوالکام به مودم اسنپدراگون X61 مجهز است و سرعت دانلود ۱ گیگابیت‌برثانیه را به همراه می‌آورد. علاوه‌براین، پشتیبانی از استاندارد سلولار Release 17 باعث شده بود تا برخی تصور کنند این تراشه از اتصالات ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. اما طبق گفته کوالکام، این فناوری توسط اسنپدراگون 4s نسل 2 ارائه نمی‌شود.

اسنپدراگون 4s نسل 2

اسنپدراگون 4s نسل 2 با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده و به ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است. همچنین با فناوری شارژ سریع +Qualcomm Quick Charge 4، دستگاه شما تنها در ۱۵ دقیقه حدود ۵۰ درصد شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات ارتباطاتی این تراشه می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.1 و وای‌فای 5 اشاره کرد.

تراشه جدید کوالکام از سنسور ۸۴ مگاپیکسلی برای عکاسی پشتیبانی می‌کند و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را همراه با وضوح فول اچ‌دی پلاس ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی‌های مجهز به این پردازنده قبل از پایان سال میلادی جاری با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به بازار بیایند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋