دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش لونا GRE توسط ایران خودرو [مرداد 1403] اعلام شد

شرایط فروش لونا GRE‌ از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [مرداد 1403]

شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش لونا GRE را برای مردادماه 1403 اعلام کرد. این بخشنامه ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است.

شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش لونا GRE‌ را برای مردادماه 1403 اعلام کرد. متقاضیان خرید این سدان برقی در قالب سامانه یکپارچه خودروهای الکتریکی با اولویت مرداد 1403، قادر به بهره‌مندی از این شرایط هستند. ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید لونا GRE اطلاع‌رسانی را انجام داده است.

شرایط فروش لونا GRE برای مرداد 1403 از روز یکشنبه، چهارم مردادماه آغاز شده است و تا روز شنبه 13 مرداد 1403 ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای ثبت‌نام و واریز وجه، باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.

شرایط فروش لونا GRE‌، مرداد 1403:

خودروقیمترنگموعد تحویل
لونا GRE12.130.826.000سفیدحداکثر 90 روز پس از واریز وجه

احتمالاً می‌دانید که ایران‌خودرو سدان لونا GRE‌ را در ابتدا به‌عنوان یک تاکسی وارد بازار کرد. بااین‌حال به‌دلایل مختلفی، این شرکت تصمیم گرفته‌ است تا سدان لونا را به‌عنوان یک خودرو شخصی بفروشد. ازاین‌رو است که تمامی خودروهای لونا عرضه شده به بازار، سفیدرنگ هستند. در دو شرایط فروش قبلی این خودرو نیز شاهد عرضه آن با رنگ سفید بودیم. لونا GRE با قیمت 1.2 میلیارد تومان، رقیب مستقیم سدان الکتریکی کرمان‌موتور یعنی KMC EJ7 به حساب می‌آید.

شرایط فروش لونا GRE‌

سدان الکتریکی لونا از یک موتور برقی نصب شده روی محور جلو قدرت می‌گیرد. حداکثر راندمان این پیشرانه، 147 اسب‌بخار قدرت و 225 نیوتن‌متر گشتاور است. پکیج باتری‌های خودرو نیز 47 کیلووات ساعت ظرفیت دارند. براساس چرخه چینی CLTC، لونا GRE با یک‌بار شارژ به محدوده برد 400 کیلومتری دست پیدا خواهد کرد. البته برای پر کردن باتری‌های این خودرو با برق تک‌فاز شهری، به 10 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

امکانات و تجهیزات این خودرو شامل سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین پارک عقب، سنسور پایش فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا و سنسور نور هستند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋