سامانه ۱۴۲۴ مجموعه دیجیسرویس نخستین پیشخان حضوری خود را با هدف دسترسی آسان کاربران به خدمات این سامانه افتتاح کرد.
نخستین پیشخان حضوری سامانه ۱۴۲۴ پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳، در مرکز خرید چارسو تهران افتتاح شد. سامانه ۱۴۲۴ پلتفرمی برای ارتباط کاربران با متخصصان تعمیرات کالاهای دیجیتال است. این سامانه خدمات تعمیر انواع گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، ساندبار و اسپیکر را بهصورت آنلاین ارائه میدهد و پیشخان حضوری آن با هدف افزایش تعامل و دسترسی آسان کاربران به خدمات این سامانه راهاندازی شده است.
سامانه ۱۴۲۴ از محصولات شرکت دیجیسرویس است. «پوریا تابعیان»، مدیرعامل دیجیسرویس، درباره این سامانه گفت: «استراتژی اصلی این مجموعه کامل بودن خدمات و سرویسهای قابلارائه است؛ به همین دلیل همکاری 1424 و شرکای استراتژیکی، مانند بیمه ایران، باعث شده خدماتی مثل بیمه تلفن همراه را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت به کاربران عرضه کنیم.»
سامانه ۱۴۲۴ علاوهبر گارانتی تمام خدمات خود، سرویس دریافت و تحویل رایگان گوشی از در منزل را در شهر تهران ارائه میکند.
مشاوره پیش از خرید، ثبتنام، اعتبارسنجی و دریافت اعتبار خرید اقساطی، خرید و تعویض گوشی کارکرده، تعمیر گوشیهای هوشمند و تجهیزات الکترونیک و بیمه گوشی از دیگر خدماتی است که در پیشخان حضوری ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو به مشتریان ارائه میشود.
بیمه گوشی موبایل در سامانه ۱۴۲۴ با همکاری بیمه ایران انجام میشود و تلفن همراه در مقابل سرقت (صرفاً در شرایط عبور سارق از موانعی مثل دیوار یا در اتومبیل، نه در شرایطی مانند قاپزنی یا زورگیری) و حوادث احتمالی بیمه میشود.
در پیشخان ۱۴۲۴، علاوهبر استفاده از دستگاه دیجیتالی، میتوان از راهنماییهای مشاوران حاضر در پیشخان نیز بهره برد. پذیرش و تحویل دستگاه نیز در این پیشخان انجام میشود.
مدیرعامل دیجیپی در مراسم افتتاحیه پیشخان حضوری ۱۴۲۴ از اضافه شدن خدمات دیگری در آینده نزدیک به این سامانه خبر داد.
پاسخ ها