دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کمپین تبادل تتری تتری برای دعوت از دوستان آغاز شده است

کمپین پاداش تتری صرافی تترلند برای دعوت از دوستان آغاز شد

تترلند در این کمپین به ازای ثبت‌نام هر کاربر، ۲ تتر به دعوت‌شونده و ۲ تتر به دعوت‌کننده هدیه می‌دهد.

کاربران پلتفرم تبادل رمزارزی «تترلند» می‌توانند در کمپین جدید این پلتفرم، از طریق دعوت دوستان خود به این صرافی، تتر پاداش بگیرند. تترلند در این کمپین به‌ازای ثبت‌نام هر کاربر با کد دعوت دوستانش، ۲ تتر به دعوت‌شونده و ۲ تتر به دعوت‌کننده هدیه می‌دهد. 

تترلند در این کمپین محدودیتی برای تعداد دوستان دعوت‌شده تعیین نکرده است و هر شخص می‌تواند با کد دعوت اختصاصی خودش، به هر تعداد که بخواهد، کاربر جذب کند و پاداش بگیرد. علاقه‌مندان به خریدوفروش تتر (دلار دیجیتال) می‌توانند از ۳۱ تیر تا ۵ مرداد با ثبت‌نام در تترلند و دعوت دوستانشان، در این کمپین شرکت کنند. 

کمپین پاداش تتری صرافی تترلند برای دعوت از دوستان آغاز شد

علاوه‌براین، در پلتفرم تترلند ۲۰ تا ۴۵ درصد کارمزد تراکنش افراد دعوت‌شده از سوی هر کاربر، به‌صورت مادام‌العمر به حساب دعوت‌کننده واریز می‌شود. 

تترلند پیش‌از‌این و در گزارش سال ۱۴۰۲ خود، اعلام کرده‌ بود ۲۰ درصد کاربران این صرافی حداقل یک نفر را به تترلند دعوت کرده‌‌اند و نرخ توصیه‌کنندگان (NPS) سال گذشته تترلند نیز ۷۷ درصد بوده است. علاقه‌مندان برای استفاده از این فرصت، می‌توانند از ۳۱ تیر تا ۵ مرداد به وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند مراجعه کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋