دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سایپا شرایط فروش فوق العاده وانت پراید را [تیرماه 1403] اعلام کرد

شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت از سوی سایپا اعلام شد [تیر 1403]

شرایط فروش پراید وانت از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 31 تیرماه 1403، در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. این بخشنامه از نوع فروش فوق‌العاده است.

شرایط فروش پراید وانت از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 31 تیرماه 1403 در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. این بخشنامه از نوع فروش فوق‌العاده با موعد تحویل کوتاه‌مدت است که در جریان آن خودرو سایپا 151 تیپ DA قابل خرید توسط متقاضیان خواهد بود.

جزئیات شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت

متقاضیان برای خرید سایپا 151، باید به سایت‌ فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، می‌توانند قبل از زمان شروع ثبت‌نام به آدرس یادشده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. قیمت سایپا 151 تیپ DA‌ معادل 315 میلیون تومان اعلام شده است. خودروها نیز طی مدت 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

سایپا 151 که بین عموم مردم با نام پراید وانت یا وانت پراید شناخته می‌شود، آخرین و تنها عضو باقی‌مانده خانواده پراید است. این خودرو از ده سال پیش تاکنون روی خط تولید سایپا قرار دارد. سایپا 151 همانند دیگر تیپ‌های پراید، از موتور 1.3 لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که سایپا آن را M13‌ می‌نامد. راندمان این پیشرانه در بیشینه حالت آن، 71 اسب‌بخار قدرت و 108 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو این خودرو را بر عهده دارد. پراید وانت درحال‌حاضر ارزان‌ترین خودرو کار کشور به‌حساب می‌آید. هزینه نگهداری اندک در مقایسه با سایر وانت‌ها، وفور قطعات یدکی و قابلیت استفاده در فضاهای درون‌شهری ازجمله مزایای سایپا 151 هستند.

شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت

پراید وانت یک خودرو تجاری به حساب می‌آید و ازاین‌رو الزامات قیمت‌گذاری شورای رقابت در مورد آن صدق نمی‌کنند. به همین دلیل سایپا وانت پراید را در تیراژ مناسب و با قیمت دلخواه به فروش می‌رساند. قیمت سایپا 151 تیپ DA‌ هم‌اکنون در بازار 330 میلیون تومان است. نسخه لاینر این خودرو نیز 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋