دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ظاهرا مایکروسافت نحوه نمایش برنامه ها در منوی استارت ویندوز 11 را تغییر خواهد داد

مایکروسافت ظاهراً شیوه نمایش اپ‌ها در منوی استارت ویندوز ۱۱ را تغییر خواهد داد

با این تغییرات، کاربران راحت‌تر به برنامه‌های دلخواه‌شان دسترسی خواهند داشت.

آخرین نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ از کانال بتا تغییرات جالبی را در تسک‌بار نشان می‌دهد. همچنین منوی استارت به‌گونه‌ای طراحی شده که برنامه‌ها و بازی‌ها مشابه iOS دسته‌بندی و نمایش داده شوند. این مسئله نشان می‌دهد مایکروسافت درحال توسعه طرحی کاربرپسندتر برای منوی استارت و محیط کاربری این سیستم‌عامل است.

بااینکه منوی استارت جدید با استفاده از ابزار ViVeTool اجرا می‌شود، همچنان در دست توسعه است و ظاهرش در کانال بتا کاملاً کاربردی نیست.

ظاهر جدید منوی استارت ویندوز ۱۱

کاربران آیفون یا آیپد در App library می‌توانند یک‌جا به تمامی برنامه‌های نصب‌شده در دسته‌بندی‌های مختلف مانند بازی، سرگرمی، مالی و غیره دسترسی پیدا کنند. حالا ردموندی‌ها قصد دارند ساختاری مشابه را در ویندوز ۱۱ پیاده کنند تا کاربران راحت‌تر به برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

طبق اطلاعاتی که اکانت توییتری PhantomOfEarth منتشر کرده، نسخه پیش‌نمایش 22635.3930 ویندوز ۱۱ شناسه‌هایی دارد که کاربران می‌توانند برنامه‌ها را در آن مرتب کنند و در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهند. علاوه‌براین، منوی استارت ویندوز ۱۱ برنامه‌ها را در دو قالب حروف الفبا و نمای شبکه‌ای بهبودیافته نیز نمایش خواهد داد.

ویندوز ۱۱

اخیراً برخی نسخه‌های ویندوز ۱۱ در به‌روزرسانی‌ها مشکلاتی داشته‌اند. مدتی پیش، نسخه‌های 22H2 و 23H2 ویندوز 11 آپدیت غیرامنیتی با تعدادی ویژگی جدید و اصلاحات کوچک دریافت کرده‌اند. اما مایکروسافت در اطلاعیه‌ای، به کاربران هشدار داد این آپدیت باعث می‌شود قسمت تسک‌بار در نسخه‌های خاص ویندوز مانند Windows N، ناپدید شود. حالا باید منتظر ماند و دید این تغییرات در منوی استارت چگونه عرضه می‌شود و چه قابلیت‌های دیگری در اختیار کاربران می‌گذارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋