دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد

سامسونگ از گلکسی‌ زد فلیپ 6 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس در رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس از گوشی‌ گلکسی زد فلیپ 6 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی کرد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس از گوشی‌ گلکسی زد فلیپ 6 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی کرد.

گلکسی زد فلیپ 6 نه تنها برای حمل آسان بهینه‌سازی شده، بلکه این گوشی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نیز برای شخصی‌سازی و خلاقیت در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند از هر لحظه خود نهایت استفاده را ببرد.

نمایشگر پشتی یا Flex Window در این سری هم بهبود یافته و و اکنون عملکردهای کمکی AI را بدون نیاز به باز کردن دستگاه امکان‌پذیر می‌سازد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و با ابعادی 3.4 اینچی طراحی شده است. اکنون برای ارتباط حین حرکت، کاربر می‌تواند به پیام‌های دریافتی خود به کمک Suggested replies پاسخ دهد؛ این ویژگی در حقیقت با تحلیل پیام‌های اخیر وی، پاسخ‌های متناسب پیشنهاد می‌دهد.

سامسونگ از گلکسی‌ زد فلیپ 6 رونمایی کرد

گلکسی زد فلیپ 6: خلق تجربه‌ای منحصر به فرد

با Galaxy AI، کاربر می‌تواند از این دستگاه جیبی نهایت بهره را ببرد زیرا بسیاری از داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز در Flex Window قابل دسترسی است.  Flex Window در این دستگاه به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌هایSamsung Health را ارائه می‌کند و همچنین اجازه می‌دهد با استفاده از ویجت موسیقی، به راحتی آهنگ بعدی پلی‌لیست خود را پخش کند. اما حالا Flex Window تعداد بیشتری ویجت نسبت به قبل ارائه می‌دهد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از داده‌های چند ویجت به طور همزمان بهره ببرد.

با ویژگی Photo Ambient که مبتنی بر هوش مصنوعی است اکنون در لحظه و براساس زمان و وضعیت آب و هوا تصاویر پس‌زمینه Flex Window تغییر می‌یابد.

اکنون می‌توانید به کمک گزینه‌های متنوع طرح‌های صفحه نمایش که براساس تحلیل تصویر والپیپر به شما پیشنهاد می‌شود، تصاویر و چیدمانی را ایجاد کنید که ظاهری یکپارچه به گوشی‌تان ببخشد. برای مثال می‌توانید مکان ساعت را جابه‌جا کنید و یا رنگ فریم‌ها را براساس تصویر پس‌زمینه صفحه نمایش تغییر دهید.

اما خلاقیت تنها محدود به نمایشگر Flex Window نیست. دوربین پشتی دستگاه که از قابلیت FlexCam بهره می‌برد، در کنار ارائه تجربه یک دوربین چند منظوره، گزینه‌های خلاقانه و جدید دیگری نیز برای شما فراهم می‌کند. ویژگی Auto Zoom اکنون با شناسایی سوژه و همچنین زوم به داخل و خارج، به‌طور خودکار بهترین قاب و کادربندی را برای عکس‌های شما پیدا می‌کند. پس به این ترتیب، شما دیگر لازم نیست بین تصویر دوستان‌تان و داشتن یک پس‌زمینه زیبا، یکی را انتخاب کنید.

سنسورهای جدید 50 مگاپیکسلی واید و 12 مگاپیکسلی اولترا واید تجربه‌ای ارتقاء یافته از یک دوربین با جزئیاتی واضح و شفاف در تصاویر خروجی برای شما فراهم می‌کند. سنسور جدید 50 مگاپیکسلی واید از زوم اپتیکال دو برابری (2x) پشتیبانی می‌کند و امکان عکاسی بدون نویز را به شما ارائه می‌دهد؛ در عین حال نیز با زوم مبتنی بر هوش مصنوعی یا به اصطلاح قابلیت AI zoom این گوشی می‌توانید از تجربه‌ای پیشرفته در عکاسی با زوم 10 برابری بهره‌مند باشید.

قابلیت Nightography هم با امکان ثبت Video HDR بهبود یافته، شما را قادر می‌سازد ویدیوهای درخشان‌تری در نور کم ضبط کنید؛ این قابلیت در همکاری با اپلیکیشن‌های اجتماعی محبوب، تجربه گسترده‌تری نیز به شما ارائه می‌دهد. اکنون قابلیت عکاسی در شب، در داخل اپلیکیشن اینستاگرام نیز در دسترس است؛ بنابراین می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای در شب بگیرید و مستقیماً از داخل اپلیکیشن آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید و یا به اشتراک بگذارید.

افزون بر این‌ها، کاربر حالا می‌تواند از تمام ویژگی‌های خلاقانه و قابل شخصی‌سازی Galaxy Z Flip6 بدون نگرانی از عمر باتری استفاده کند. زیرا به واسطه بهینه‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اکنون زمان طولانی‌تری برای استفاده در اختیار شما است.

امنیتی که به آن اعتماد دارید، در کنترل کامل شما

گلکسی زد فلیپ 6‌ نیز با استفاده از Samsung Knox محافظت می‌شود؛ پلتفرم امنیتی چندلایه و دفاعی سامسونگ که برای محافظت از اطلاعات حیاتی، جلوگیری کامل از هرگونه آسیب‌پذیری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تشخیص لحظه‌ای تهدیدات و حفاظت تعاملی و چندگانه طراحی شده است. در عصر هوش مصنوعی، سامسونگ بیش از همیشه به توانمندسازی کاربر در مدیریت تنظیمات دستگاه خود متعهد شده است و به همین دلیل است که شما کنترل کاملی بر روی نحوه استفاده از داده‌های خود در بهبود تجربه‌های مربوط به Galaxy AI دارید.

همچنین، به عنوان یک لایه اضافی از محافظت، ویژگی Enhanced Data Protection در این دستگاه‌ها هنگام پشتیبان‌گیری، همگام‌سازی یا بازیابی اطلاعات در Samsung Cloud به شما یک رمزگذاری سرتاسری یا اصطلاحاً End-To-End ارائه می‌دهد. سری جدید Galaxy Z همچنین از ویژگی‌های دیگر امنیتی و حریم خصوصی گسترده سامسونگ شامل Knox Vault، Security & Privacy Dashboard، Auto Blocker، Passkeys، Secure Wi-Fi و همچنین Private Sharing در Quick Share نیز برخوردار است.

ادامه مسیر سامسونگ به سوی آینده‌ای پایدار

این سری جدید Galaxy Z با بازنگری صورت گرفته در نحوه طراحی و بسته‌بندی، در حقیقت نمایانگر تعهد سامسونگ به انجام کارهای بیشتر برای مردم و سیاره آن هم با کمترین منابع است. سامسونگ همچنان که به استفاده از مواد بازیافتی در Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z همچنان ادامه می‌دهد، در این دستگاه‌ها برای اولین بار از طلا و مس بازیافتی نیز استفاده کرده است.

اوایل امسال، سامسونگ مواد معدنی بازیافتی مانند کبالت و عناصر کمیاب خاکی را در سری Galaxy S24 خود معرفی کرد. این مواد در قطعات Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 نیز وجود دارد و در کنار پلاستیک‌های بازیافتی، آلومینیوم و شیشه استفاده شده است.

این ددستگاه همچنین در جعبه‌هایی با 100% کاغذ بازیافتی ارائه می‌شود و تا هفت نسل از ارتقاء سیستم‌عامل و همچنین هفت سال به‌روزرسانی‌های امنیتی برخوردار است.

عرضه به بازار

گلکسی زد فلیپ 6 از امروز 10 جولای 2024 برای پیش‌سفارش و از 24 جولای (چهارشنبه سوم مرداد) به طور عمومی در دسترس خواهند بود.

این سری در رنگ‌های نقره‌ای، زرد، آبی و سبز عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب‌سایت Samsung.com، به رنگ‌های خاص سری Galaxy Z مانند: مشکی و سفید و همچنین رنگ هلویی دسترسی پیدا کنید.

برای آسودگی خاطر شما، سامسونگ در طول دوره پیش‌سفارش، گارانتی Samsung Care+ را به صورت رایگان برای یک سال ارائه می‌دهد. این گارانتی، از محصولات شما در برابر آسیب‌های تصادفی تحت پوشش مراقبت‌های تخصصی و معتبر سامسونگ محافظت می‌کند.

Galaxy Z Flip6
6.7 اینچ  FHD+ Dynamic AMOLED 2X 120Hz Adaptive refresh rate (1~120Hz) (2640 x 1080, 22:9) نمایشگر Infinity Flexنمایشگر اصلینمایشگر
اندازه صفحه نمایش اصلی دستگاه با اندازه‌گیری مورب، 6.7 اینچ در حالت مستطیل کامل و 6.6 اینچ با گوشه‌های گرد است؛ قسمت قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه‌های گرد و دوربین کمتر است.  
3.4 اینچ - نمایشگر  Super AMOLED 60Hz 720 x 748 306 پیکسل در هر اینچنمایشگر کاور
در اندازه‌گیری مورب، صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip6 به اندازه 3.4 اینچ در حالت مستطیل کامل است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه‌های گرد و دوربین کمتر است و تقریباً 95 درصد از مساحت مستطیل کامل است. 
71.9 x 85.1 x 14.9mmحالت بستهابعاد و وزن
ضخامت Galaxy Z Flip6 هنگام تا شدن از بالا به پایین صفحه اندازه‌گیری شد.
71.9 x 165.1 x 6.9mmحالت باز
ضخامت دستگاه هنگام باز شدن شامل قاب صفحه نمایش ‌اصلی نمی‌شود.
187 گرموزن
دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دوربین جلودوربین
دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی دوربین‌ دوگانه پشت
دوربین زاویه عریض 50 مگاپیکسلی
اسنپدراگون 8 نسل 3پردازنده
اسنپدراگون محصول شرکت Qualcomm Technologies, Inc. و یا از زیرمجموعه‌های آن است که به عنوان یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده Qualcomm Incorporated شناخته می‌شود.  
12 گیگابایت حافظه با 512 گیگابایت حافظه داخلی 12 گیگابایت حافظه با 256 گیگابایت حافظه داخلیحافظه
4000 میلی‌آمپر ساعت – باتری دوگانه (اسمی)باتری
3887 میلی‌آمپر ساعت (غیراسمی)  
شارژ سیمی: بیش از 50% شارژ در 30 دقیقه با آداپتور 25 واتی و کابل USB-C 3A شارژ سریع بی‌سیم (نسخه 2.0) شارژدهی
  Wireless PowerShare
شارژ سیمی با QC2.0 و AFC سازگار است.
IP48مقاومت در برابر آب
بر اساس آزمایش: مقاوم در برابر غوطه‌وری در عمق 1.5 متری آب شیرین تا 30 دقیقه. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. در صورت خیس‌شدن خشک کنید.  مقاومت دستگاه در برابر آب دائمی نیست و ممکن است به مرور زمان بر اثر سایش و  پارگی‌های معمول کاهش یابد.
اندروید  14 One UI 6.1.1سیستم‌عامل
یک عدد  سیم‌کارت نانو و Multi eSIM شبکه و اتصال
به اتصال بهینه شبکه 5G نیاز دارد که در بازارهای منتخب موجود است. برای در دسترس بودن و جزئیات با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید.  سرعت دانلود و پخش ممکن است بر اساس ارائه دهنده محتوا، اتصال سرور و سایر عوامل متفاوت باشد. در دسترس بودن مدل LTE بسته به بازار و شرکت مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد. در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به بازار، ارائه دهنده شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه نیاز دارد. به روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.
سنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نورحسگرها
سامسونگ Knox ، سامسونگ Knox Vaultامنیت
یک عدد  سیم‌کارت نانو و Multi eSIM سیم‌کارت
سیم‌کارت به صورت جداگانه فروخته می شود. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و شرکت مخابراتی متفاوت باشد. در دسترس بودن eSIM ممکن است بسته به نسخه نرم افزار، منطقه و شرکت مخابراتی متفاوت باشد. با شرکت مخابراتی خود بررسی کنید که آیا طرح شبکه تلفن همراه شما از eSIM پشتیبانی می‌کند یا نه.
نقره‌ای، زرد، آبی، سبز ،مشکی، سفید، هلویی رنگ‌‌ها

اسپانسر این رویداد در وب‌سایت دیجیاتو شرکت هلوست؛ با اپلیکیشن حسابدار شخصی هلو، حساب‌و‌کتابت دستته!

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋