کمپین تعاملی دیجیتال «کالین باشه، تو هم باشی» در خرداد و تیر ۱۴۰۳ در کانالهای مختلف به اجرا درآمد.
خرداد ۱۴۰۳، «یکتانت» از کمپینهای بیلبورد دیجیتال با رویکرد بهبود آگاهی از برند (Brand Awareness) کسبوکارها رونمایی کرد. مخاطبان اولین بار در این کمپینهای تبلیغاتی میتوانند با تبلیغات تعامل کنند و عنصر خلاقیت و نوآوری در آنها به چشم میآید.
اخیراً نیز کمپین «کالین» با شعار «کالین باشه، تو هم باشی» در فضای دیجیتال چند رسانه مطرح کشور ازجمله ورزش۳ اجرا شد. در این دوره، تبلیغات این وبسایتها تقریباً کامل خاموش بود و فقط تبلیغ تعاملی کالین فعال بود.
در کمپین «کالین باشه، تو هم باشی» که خرداد و تیر ۱۴۰۳ بهصورت گسترده در کانالهای مختلفی انجام شد، استراتژی خلاقیت و استفاده از هوش مصنوعی بهعنوان راهکاری برای درگیرکردن مخاطب استفاده شده بود.
«حسام یزدخواستی»، مدیر بازاریابی برند کالین، دراینباره میگوید: «در این کمپین، کالین قصد داشت با استفاده از بیلبورد دیجیتال موزیک برای اولین بار بتواند به اهداف خود، یعنی استفاده از خلاقیت، موزیک و هنر، دست یابد.»
یزدخواستی میافزاید: «ما در اتاق فکر کالین و با همکاری اعضای تیم مارکتینگ به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از ترکیب بیلبورد دیجیتال و موزیک مخاطب را درگیر کنیم، از فضای معمول اشباعشده بعضی از انواع تبلیغات اینترنتی دور شویم و مخاطب را علاقهمند کنیم به فضای اهداف کمپین کالین نزدیکتر شود.»
در این تبلیغ، پنیرهای کالین بهصورت پیانو طراحی و پیادهسازی شده بودند و کاربران با تعامل با آنها موسیقی کالین را مینواختند و در انتها از «دعوت به عمل» (Call to Action) مسابقه کالین رونمایی میشد.
به گفته «مهران پاکند»، مدیر تبلیغات بیلبورد دیجیتال یکتانت، ۷ درصد مخاطبان پیانو را درست نواخته بودند که تعامل قابلتوجهی در تبلیغات دیجیتال به شمار میرود.
او همچنین اشاره میکند که همکاری با برندهای مختلف و رسانههای متنوع در این زمینه ادامه دارد. تا اینجا برندها و رسانهها استقبال بسیار خوبی کردهاند.
پاسخ ها