دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تسهیلات اقتصاد دیجیتال فقط برای مشاغلی که در پلتفرم های داخلی فعالیت می کنند در دسترس است

تسهیلات اقتصاد دیجیتال فقط به کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم‌های داخلی می‌رسد

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، ثبت‌نام تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال آغاز شده است.

ثبت‌نام دریافت تسهیلات اقتصاد دیجیتال برای کسب‌وکارهای فعال در برخی پلتفرم‌های داخلی آغاز شده است و مشمولان می‌توانند تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

«مهدی مظفری»، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفته این تسهیلات به آن دسته از کسب‌وکارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمات بر روی «سکوهای مشمول» را داشته باشند. مظفری پلتفرم‌های «ایتا»، «روبیکا»، «سروش پلاس»، «شیپور»، «کسبینو»، «آی‌گپ» و «بله» را پلتفرم‌های مشمول برشمرده است. 

علاوه بر این، شرایط دیگری هم برای این کسب‌وکارها در نظر گرفته شده است. آن‌ها باید در سه ماه اخیر، بیش از ۳۰ تراکنش موفق داشته باشند یا حجم تراکنش‌های ماهیانه‌شان در این بازه زمانی، بیش از ۱۵ میلیون تومان باشد. همچنین داشتن بیش از یک هزار دنبال‌کننده در پلتفرم‌های مشمول یا داشتن ۱۰ آگهی ماهانه در سه ماه آخر، از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات است.

سقف این تسهیلات برای کسب‌وکارهای حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان، برای کسب‌وکارهای صنفی ۳۰۰ میلیون تومان و برای کسب‌وکارهای حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این تسهیلات شش ماه فرصت تنفس دارد و بازپرداخت آن‌ها ۴۸ ماهه است. مشمولان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سایت www.1649.ir برای دریافت وام اقدام کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋