دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

100 شرکت تولیدکننده تلفن همراه تسهیلات دریافت کردند. اکنون صدور مجوز دقیق تر و کندتر است

۱۰۰ شرکت تولید موبایل تسهیلات گرفتند؛ حالا صدور مجوز دقیق‌تر و آهسته‌تر می‌شود

پس از ارائه تسهیلات به بیش از ۱۰۰ شرکت تولید تلفن همراه در سال گذشته، حالا قرار است عملکرد آن‌ها راستی‌آزمایی شود.

«سیدحسین سادات حسینی»، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، اعلام کرد در سال گذشته بیش از ۱۰۰ شرکت، درخواست مجوز تولید تلفن همراه داشته‌اند که حمایت‌ها و تسهیلاتی‌ هم در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

حالا آن‌طور که پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران از سادات حسینی نقل کرده، بناست وزارت صمت و وزارت ارتباطات این شرکت‌ها را بررسی کنند تا مشخص شود امکانات و اعتباراتی که در اختیارشان قرار گرفته است، صرف راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن کرده‌اند یا خیر.

او می‌گوید: «راستی‌آزمایی‌ها، صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه را مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری می‌کند.»

به گزارش دیجیاتو، خردادماه ۱۴۰۲ بود که «محمد خوانساری»، رئیس سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات، وعده داده بود تا پایان سال یک میلیون گوشی هوشمند داخلی تولید شود که حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای آن درنظر گرفته شده بود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋