دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اولین تصادف خودروی برقی شیائومی SU7 ثبت شد. آسیب جدی به مرسدس بنز

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی SU7 ثبت شد؛ آسیب جدی به مرسدس بنز

در این حادثه، خودرو SU7 غول چینی با یک مرسدس بنز سدان سفید رنگ تصادف کرده و باعث آسیب خودرو بنز شده است.

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده، ظاهراً اولین مورد گزارش‌شده از تصادف خودرو برقی جدید شیائومی SU7 را نشان می‌دهد. در این تصویر، خودرو SU7 غول چینی با یک مرسدس بنز سدان سفید رنگ تصادف کرده و باعث آسیب خودرو بنز شده است.

براساس این تصویر که توسط برخی نشریات از جمله گیزموچاینا منتشرشده است، مرسدس بنز سفید رنگ با صدماتی از جمله شکستن چراغ جلوی سمت راست مواجه شده است و همچنین کاپوت آن کاملًا برآمده است. همچنین در سپر جلو و جلوپنجره ورودی هوای آن آسیب زیادی دیده می‌شود.

آسیب خودرو برقی شیائومی SU7

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی SU7 ثبت شد؛ آسیب جدی به مرسدس بنز

در مقابل، خودروی برقی شیائومی SU7 که بیشترین آسیب را در سمت راست خود متحمل‌شده، دو درب نسبتاً آسیب‌دیده دارد و همچنین کیسه هوای آن باز شده است.

براساس این گزارش، کاربری که راننده خودرو برقی شیائومی بوده، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که بلافاصله پس از تصادف، یک تماس اضطراری از داخل خودرو برای تأیید وضعیت آن برقرار شده است. هرچند کیسه‌های هوا خودرو نیز باز شده بودند، اما ظاهراً هیچ یک از لوازم جانبی داخلی آن آسیبی ندیده است. علاوه بر این، دستگیره‌های دو درب آسیب‌دیده خودرو نیز پس از تصادف بدون مشکل باز می‌شدند.

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی SU7 ثبت شد؛ آسیب جدی به مرسدس بنز

همچنین این تصادف هیچ صدمه جانی به‌همراه نداشته است و مالک شیائومی SU7، خودرو خود را برای تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش غول چینی ارسال کرده است.

شیائومی در دی ماه سال گذشته از اولین خودرو برقی خود با نام SU7 رونمایی کرده بود و این دستگاه از 28 مارس (9 فروردین‌ 1403) روانه بازار چین شده است. روز گذشته گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد این خودرو با 40 ثانیه شارژ می‌تواند مسافتی 10 کیلومتری را طی کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋