دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رندرهای جدیدی از Sony Xperia 1 Mark 6 با نسبت تصویر متفاوت فاش شده است

رندرهای جدیدی از سونی اکسپریا 1 مارک 6 با نسبت تصویر متفاوت فاش شد

طبق این رندرها، سونی اکسپریا 1 مارک 6 نسبت به مدل قبلی خود کوتاه‌تر و کمی عریض‌تر خواهد بود.

در شایعات قبلی گفته شده بود که گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 6 از نظر طراحی شبیه به مدل قبلی خود خواهد بود و فقط با نسبت صفحه‌نمایش متفاوتی روبه‌رو هستیم. حالا رندرهایی از این دستگاه فاش شده است که تا حدی نسبت تصویر متفاوت آن را نشان می‌دهد.

براساس منابعی که رندرهای سونی اکسپریا 1 VI را منتشر کرده‌اند، این گوشی دارای نمایشگر 6.5 اینچی خواهد بود و همچنان جک هدفون و دکمه اختصاصی دوربین روی بدنه آن دیده می‌شوند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که اکسپریا 1 مارک 6 دارای ابعاد 161.9 در 74.5 در 8.4 میلی‌متری است که بااین‌وجود، نسبت به مدل قبلی خود (با ابعاد 165 در 71 در 8.3 میلی‌متر) کوتاه‌تر و کمی عریض‌تر خواهد بود.

تغییر نسبت تصویر سونی اکسپریا 1 مارک 6

رندرهای جدیدی از سونی اکسپریا 1 مارک 6 با نسبت تصویر متفاوت فاش شد

بنابراین، کاملاً مشخص است که سونی در نسل ششم گوشی اکسپریا خود قصد دارد نسبت صفحه نمایش 21:9 که باعث تمایز دستگاه‌های قبلی این سری بود را کنار بگذارد و درعوض قصد دارد طراحی آن را به سایر دستگاه‌های پرچمدار نزدیک‌تر کند.

درحال‌حاضر، بیشتر گوشی‌ها با نسبت تصویر 19:9 تا 20:9 عرضه می‌شوند و به احتمال زیاد اکسپریا 1 مارک 6 نیز چنین روندی را دنبال خواهد کرد. همچنین در گذشته شایعاتی منتشر شده بود که ادعا می‌کردند سونی در این دستگاه قصد دارد وضوح 4K را نیز کنار بگذارد. استفاده از این رزولوشن نیز درحال‌حاضر چندان توسط صنعت موبایل پذیرفته نشده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این ویژگی نیز از سونی اکسپریا 1 VI کنار گذاشته شود.

رندرهای جدیدی از سونی اکسپریا 1 مارک 6 با نسبت تصویر متفاوت فاش شد

هنوز دقیقاً مشخص نیست که سونی قصد دارد چه زمانی گوشی اکسپریا 1 مدل 6 را معرفی کند. مدل قبلی، یعنی سونی اکسپریا 1 مارک 5 در اردیبهشت سال گذشته با نمایشگر 4K و جک 3.5 میلی‌متری هدفون معرفی شده بود، بنابراین شاید ماه آینده شاهد رونمایی از مدل جدید باشیم.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋