دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آپدیت Windows 11 Moment 5 با ویژگی های بهبود یافته ای مانند Nearby Sharing منتشر شد

آپدیت Moment 5 ویندوز 11 با قابلیت‌هایی مانند Nearby Sharing بهبودیافته منتشر شد

این آپدیت موردانتظار ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیزی مانند پیشرفت‌های دسترسی صوتی (Voice Access) برای نمایشگرهای متعدد و Nearby Sharing بهبودیافته را به همراه دارد.

آپدیت موسوم به Moment 5 ویندوز 11 سرانجام با قابلیت‌هایی از جمله Nearby Sharing و Narrator بهبود‌یافته برای کاربران ارائه شده است. این به‌روزرسانی همچنین ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیزی مانند پیشرفت‌های دسترسی صوتی (Voice Access) برای نمایشگرهای متعدد و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را نیز به‌همراه دارد.

کاربران ویندوز 11 از مدت‌ها قبل منتظر انتشار آپدیت Moment 5 توسط مایکروسافت هستند. تاکنون در برخی گزارش‌ها به این به‌روزرسانی و قابلیت‌های آن اشاره شده بود و اکنون تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. طبق توضیحات ارائه‌شده توسط مایکروسافت، Moment 5 اکنون برای همه در ویندوز 11 در دسترس است. طبق پست مایکروسافت، این آپدیت دارای چندین ویژگی جالب است که اگر از ویندوز 11 استفاده می‌کنید، احتمالاً موردپسند شما خواهد بود.

قابلیت‌های آپدیت Moment 5 ویندوز 11

آپدیت Moment 5 ویندوز 11 با قابلیت‌هایی مانند Nearby Sharing بهبودیافته منتشر شد

یکی از موارد بهبودیافته در این آپدیت، قابلیت Nearby Sharing است. قبلاً فقط در شبکه خصوصی می‌توانستید از Nearby Sharing استفاده کنید، اما با وجود آپدیت Moment 5 همچنین می‌توانید در یک شبکه عمومی نیز از آن بهره ببرید. علاوه بر این، سرعت انتقال از طریق این قابلیت نیز بهبود یافته است. همچنین می‌توانید نام بهتری به دستگاه خود بدهید تا شناسایی آن هنگام استفاده از Nearby Sharing آسان‌تر باشد.

قابلیت Narrator ویندوز 11 نیز اکنون کمی ارتقاءیافته است. در آپدیت Moment 5 برای این قابلیت ده‌ها صدای طبیعی مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. همچنین این قابلیت اکنون بهتر می‌تواند متن روی صفحه، از جمله متن دست‌نویس را بخواند.

Voice Access نیز بهبودهایی داشته است. اکنون می‌توانید از آن به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی استفاده کنید و همچنین در چندین نمایشگر کار می‌کند. در واقع زمانی که آن را روی بیش از یک نمایشگر فعال کنید، Voice Access از یک سیستم شبکه‌ای استفاده می‌کند تا به شما کمک کند منطقه دقیقی را که می‌خواهید به آن بروید انتخاب کنید.

ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز در این آپدیت وجود دارد که از طریق پست مایکروسافت می‌توانید از آن‌ها اطلاع پیدا کنید. در نهایت، باید به این نکته اشاره کرد که اگر آپدیت Moment 5 ویندوز 11 هنوز برای شما ارائه نشده است، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا ردموندی‌ها معمولاً این دسته از آپدیت‌های سیستم‌عامل خود را به صورت مرحله‌ای در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋