دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش عید سعید فطر سایپا لغو شد

شرایط فروش عید فطر سایپا لغو شد

همگام با سایر خبرگزاری‌ها، ما نیز در دیجیاتو به بررسی شرایط فروش عید فطر سایپا پرداختیم که اکنون لغو شده است.

در روزهای پایانی هفته گذشته، سایپا از فروش و پیش‌فروش چند محصول خود به مناسبت عید فطر 1445 خبر داد. قرار بود این شرایط از هفته جاری در اختیار متقاضیان قرار گیرد، اما امروز اعلام شد که شرایط فروش عید فطر سایپا لغو شده است.

سایپا در اطلاعیه رسمی خود چنین اعلام کرده: «با سلام، احتراماً با عنایت به مشکلات سیستمی پیش‌آمده درخصوص اجرای طرح فروش بخشنامه‌های شماره 3444 و 1616 (شرایط فروش عید سعید فطر) به اطلاع می‌رساند طرح‌های فروش مربوطه لغو و متعاقباً شرایط فروش محصولات اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

لغو شرایط فروش عید فطر سایپا؛ فرصتی برای افزایش بیشتر قیمت‌ها

همگام با سایر خبرگزاری‌ها، ما نیز در دیجیاتو به بررسی شرایط فروش عید فطر سایپا پرداختیم. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به جزئیات آن دسترسی داشته باشید. از آنجایی که سایپا اعلام کرده است این بخشنامه را در آینده نزدیک فعال خواهد کرد، می‌توان حدس زد که جزئیات بخشنامه‌ها، مثل خودروهای عرضه‌شده در آن، بدون تغییر باقی بماند.

لینک شرایط فروش عید فطر سایپا

سایپا طی سال 1402، روند ضعیفی در تولید و عرضه خودرو به بازار داشت. به همین دلیل قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد به‌مرور افزایش یافت. به‌ عنوان مثال، قیمت خودرویی همچون شاهین دنده‌ای که محصولی کم‌اقبال در بازار به شمار می‌آید، به حدود 800 میلیون تومان در بازار آزاد رسیده است. برای توجه بیشتر مخاطبان باید بگوییم که قیمت رسمی شاهین G حدود 434 میلیون تومان است. به‌عبارتی، عدم عرضه این خودرو به تعداد کافی باعث شده است تا قیمت شاهین در بازار آزاد پرواز کند.

شرایط فروش عید فطر سایپا

افزایش قیمت‌های نجومی در مورد دیگر محصولات سایپا نیز رخ داده‌اند. به عنوان مثال، قیمت ساینا S پرطرفدار در بازار آزاد به 470 میلیون تومان رسیده! حال آنکه نرخ رسمی این خودرو 335 میلیون تومان است. قیمت کوییک S نیز به بیش از 450 میلیون تومان افزایش یافته، حال آنکه نرخ رسمی این خودرو کمتر از 300 میلیون تومان است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋