دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مایکروسافت هشدار داد: چین از هوش مصنوعی برای اخلال در انتخابات آمریکا، کره جنوبی و هند استفاده خواهد کرد

مایکروسافت هشدار می‌دهد: چین از هوش مصنوعی برای اخلال در انتخابات آمریکا، کره جنوبی و هند استفاده خواهد کرد

چین قبلاً علیه انتخابات ریاست‌جمهوری تایوان که ژانویه برگزار شده بود، به انتشار محتواهای ساخته‌شده با هوش مصنوعی پرداخته است.

مایکروسافت هشدار داده که چین تلاش خواهد کرد با محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی، انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و هند را مختل کند. ظاهراً چینی‌ها در حال تمرین این کار با انتخابات ریاست جمهوری در تایوان بوده‌اند.

بر اساس گزارش گاردین، مایکروسافت در یک گزارش تحقیقاتی گفته که انتظار دارد گروه‌های سایبری تحت حمایت دولت چین، انتخابات پرمخاطب در سال 2024 را هدف قرار دهند و کره شمالی نیز در آن دخالت داشته باشد.

مایکروسافت هشدار می‌دهد: چین از هوش مصنوعی برای اخلال در انتخابات آمریکا، کره جنوبی و هند استفاده خواهد کرد

در این گزارش آمده است:

«همانطور که جمعیت هند، کره جنوبی و ایالات متحده به پای صندوق‌های رای می‌روند، احتمالاً شاهد خواهیم بود که عوامل سایبری و تأثیرگذار چینی و تا حدی عوامل سایبری کره شمالی برای هدف قرار دادن این انتخابات تلاش کنند.»

انتشار محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی برای اخلال در انتخابات آمریکا

مایکروسافت هشدار می‌دهد: چین از هوش مصنوعی برای اخلال در انتخابات آمریکا، کره جنوبی و هند استفاده خواهد کرد

مایکروسافت می‌گوید که چین احتمالاً از طریق شبکه‌های اجتماعی به ساخت و انتشار محتوایی خواهد پرداخت که توسط هوش مصنوعی و به نفع این شرکت تولیدشده باشند. این شرکت همچنین اضافه کرد که تأثیر محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی ناچیز است، اما هشدار داد که این روند ممکن است تغییر کند.

«در حالی که تأثیر چنین محتوایی بر روی مخاطبان کم‌رنگ است، آزمایش‌های چین در تقویت میم‌ها، ویدیوها و صداها ادامه خواهد داشت – و ممکن است در آینده مؤثر واقع شود.»

مایکروسافت همچنین در این گزارش گفت که چین قبلاً در انتخابات ریاست‌جمهوری تایوان که ژانویه برگزار شده بود، تلاش کرده تا یک کمپین اطلاعات نادرست تولیدشده توسط هوش مصنوعی را انجام دهد. علاوه بر این، به گفته مایکروسافت این اولین بار است که یک نهاد دولتی از محتوای ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی در تلاش برای تأثیرگذاری بر انتخابات کشورهای خارجی استفاده می‌کند.

یک گروه تحت حمایت چین به نام Storm 1376 که همچنین با عناوین Spamouflage یا Dragonbridge نیز شناخته می‌شود، به گفته مایکروسافت در طول انتخابات تایوان بسیار فعال بوده است. تلاش‌های این گروه برای تأثیرگذاری بر انتخابات شامل انتشار صدای جعلی از یکی از نامزدها در یوتیوب بوده که از نامزد دیگری حمایت می‌کرد. مایکروسافت گفت این کلیپ که توسط یوتیوب حذف شده است، «احتمالاً توسط هوش مصنوعی تولید شده است.»

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋