دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تصویر روز ناسا: جزئیات تاج خورشید گرفتگی

تصویر روز ناسا: جزئیات تاج خورشیدگرفتگی

تصویری که در اینجا از تاج خورشید با استفاده از چندین تصویر و پردازش دیجیتالی ارائه شده است، بسیار دقیق است.

تاریکی زودگذر یک خورشیدگرفتگی کامل، نور تاج خورشیدی به راحتی قابل مشاهده است.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

تاج گسترده در جو بیرونی، به‌طور معمول تحت تأثیر قرص خورشیدی درخشان منظره‌ای جذاب است. اما عکاسی از جزئیات ظریف و دامنه‌های شدید در روشنایی تاج، بسیار دشوار است.

تصویر روز ناسا: جزئیات تاج خورشیدگرفتگی

با این‌حال، تصویری که در اینجا از تاج خورشید با استفاده از چندین تصویر و پردازش دیجیتالی ارائه شده‌ است، بسیار دقیق است و طی خورشیدگرفتگی کامل 20 آوریل 2023 از اکسموث استرالیا گرفته‌ شده‌ است.

لایه‌های پیچیده و داغ این ستاره که مخلوطی از گاز داغ و میدان‌های مغناطیسی هستند به وضوح قابل مشاهده‌ هستند. برجستگی‌های حلقه‌ای و روشن درست در اطراف خورشید، صورتی به‌نظر می‌رسند.

یک تاج خورشیدی مشابه ممکن است در آسمان صاف آمریکای شمالی هنگام خورشیدگرفتگی 8 آوریل، به‌صورت نواری باریک قابل مشاهده باشد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋