دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مایکروسافت برنامه های تیم و آفیس را به دلیل موارد ضد انحصار در بازار جهانی جدا می کند

مایکروسافت برنامه‌های تیمز و آفیس را به‌دلیل پرونده‌های ضدانحصار در بازار جهانی از یکدیگر جدا می‌کند

کمیسیون اروپا مایکروسافت را به‌دلیل فعالیت‌های انحصار طلبانه، زیر ذره‌بین قرار داده است.

غول فناوری ایالات‌متحده روز دوشنبه گفت که تیمز، اپلیکیشن چت و ویدیو خود را جدا از محصولات آفیس در سطح جهانی به فروش می رساند. شش ماه پس از جداسازی این دو محصول در اروپا، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت این تصمیم را به‌دلیل مواجه‌نشدن با پرونده‌های ضدانحصار گرفته است.

به گزارش رویترز، کمیسیون اروپا از زمان شکایت سال 2020 توسط Salesforce متعلق به (CRM.N)، درحال بررسی رابطه مایکروسافت با Office و Teams است.

تیمز که در سال 2017 به‌صورت رایگان به آفیس 365 اضافه شد، متعاقباً جایگزین اسکایپ برای کسب‌و‌کارها شد و به‌دلیل قابلیت کنفرانس ویدیویی، در طول همه‌گیری کرونا محبوب شد.

مایکروسافت تیمز

دلیل مایکروسافت برای جداسازی تیمز و آفیس


رقبا می‌گویند که ارائه محصولات نرم‌افزاری در یک پکیج، به مایکروسافت مزیتی ناعادلانه می‌دهد. بنابراین مایکروسافت تصمیم گرفت از 31 اوت 2023، این دو محصول را به‌طور جداگانه در اتحادیه اروپا و سوئیس بفروشد.

سخنگوی مایکروسافت دراین‌باره گفت:

« در راستای تضمین شفافیت برای مشتریان، اقداماتی که سال گذشته میلادی برای جداسازی تیمز از مایکروسافت 365 و آفیس 365 در اتحادیه اروپا و سوئیس انجام دادیم، برای بازار جهانی انجام می‌دهیم. این‌کار نگرانی‌های اتحادیه اروپا را برطرف می‌کند و همچنین باعث انعطاف‌پذیری شرکت‌های چندملیتی برای استانداردسازی شرایط فروش در جهان می‌شود.»


مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که مجموعه جدیدی از سرویس‌های تجاری Microsoft 365 و Office 365 را معرفی می‌کند که شامل تیمز در مناطق خارج از EEA (منطقه اقتصادی اروپا) و سوئیس نمی‌شود. همچنین یک تیمز مستقل جدیدی برای مشتریان سازمانی در منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ارائه می‌شود.

برای مشتریان تجاری جدید، قیمت آفیس بدون برنامه تیمز، از 7.75 تا 54.75 دلار متغیر است، درحالی‌که خود برنامه تیمز حدود 5.25 دلار قیمت دارد. این ارقام ممکن است براساس کشور و واحد پول متفاوت باشد.

البته جداسازی مجموعه‌های نرم‌افزاری مایکروسافت ممکن است برای جلوگیری از جریمه‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا کافی نباشد؛ چرا که رقبا از سطح کارمزدها و توانایی سرویس‌های پیام‌رسانی برای رقابت با برنامه‌های وب آفیس انتقاد می‌کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋