دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سامسونگ با One UI 6.1 قابلیت محافظت از نمایشگر در برابر سوختن پیکسل را بازگردانده است

سامسونگ قابلیت محافظت از نمایشگر در برابر پیکسل سوختگی را با One UI 6.1 بازگرداند

سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.1 در برخی گوشی‌ها مانند سری گلکسی S23 قابلیت رفع سوختگی نمایشگر OLED را اضافه کرده است.

سامسونگ با آپدیت One UI 6.0 چندین ویژگی و بهینه‌سازی جدید به محصولاتش اضافه کرد. بااین‌حال، یک ویژگی حیاتی یعنی محافظت در برابر سوختگی نمایشگر را برای گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به OLED حذف کرد. سامسونگ وعده داده بود که این ویژگی را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بازگرداند و حالا این شرکت با آپدیت One UI 6.1 در برخی گوشی‌ها این ویژگی کاربردی را اضافه کرده است.

چند روز پیش، سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای سری گلکسی S23، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب S9 منتشر کرد. حالا به گزارش SamMobile درکنار اضافه‌شدن چندین ویژگی هوش مصنوعی و برخی قابلیت‌ها و انیمیشن‌‌های جدید، One UI 6.1 محافظت در برابر سوختگی صفحه نمایش OLED را به این گوشی‌ها بازمی‌گرداند.

محافظت در برابر مشکل سوختگی پیکسل در آپدیت One UI 6.1

سامسونگ قابلیت محافظت از نمایشگر در برابر پیکسل سوختگی را با One UI 6.1 بازگرداند
همانطور که در این گیف مشاهده می‌کنید، وقتی نمایشگر OLED گلکسی S23 دچار سوختگی یا جاماندگی تصاویر می‌شود، می‌توان آن را اصلاح کرد.

تاکنون قابلیت رفع مشکل سوختگی OLED تنها روی سری گلکسی S23 آزمایش شده است و هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در سری گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب S9 نیز وجود دارد یا خیر. بااین‌حال، به احتمال فراوان این ویژگی در این چند گوشی و تبلت نیز با آپدیت One UI 6.1 اضافه شده است.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ برای مدل‌های منتخب ازجمله خانواده گلکسی S23 عرضه شده است. این به‌روزرسانی در کنار ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید، هوش مصنوعی Galaxy AI را نیز به این گوشی‌ها آورده و فعلاً به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. سامسونگ قصد دارد از طریق این به‌روزرسانی، تعداد کاربران Galaxy AI را به بیش‌ از ۱۰۰ میلیون نفر برساند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋