دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

OpenAI برای مقابله با شکایت ایلان ماسک، وکیل پرونده خرید توییتر را استفاده کرد

OpenAI برای مقابله با شکایت ایلان ماسک، وکیل پرونده خرید توییتر را استخدام کرد

شرکتی که به‌عنوان وکیل OpenAI انتخاب شده است، قبلاً به توییتر کمک کرده بود تا خرید 44 میلیارد دلاری ماسک را تکمیل کند.

OpenAI برای مقابله با شکایت «ایلان ماسک» شرکتی را استخدام کرده است که قبلاً به توییتر در درگیری حقوقی با این میلیاردر کمک کرده بود. ماسک ادعا می‌کند که OpenAI تحت حمایت مایکروسافت مأموریت غیرانتفاعی خود را که باید توسعه هوش مصنوعی به نفع بشریت باشد، کنار گذاشته است.

براساس گزارش رویترز، OpenAI شرکت حقوقی Wachtell را برای دفاع در پرونده شکایت اخیر ایلان ماسک استخدام کرده است. یکی از وکلایی که در پرونده جدید حضور خواهد داشت «ویلیام ساویت» است که پیش‌تر در پرونده خرید توییتر نیز بود. حالا این میلیاردر قرار است دوباره با وکلایی روبه‌رو شود که پیش‌ازاین او را مجبور به تکمیل خرید 44 میلیارد دلاری توییتر کرده بودند.

مقابله OpenAI با شکایت ایلان ماسک

ایلان ماسک قبل از اینکه ماجرای خرید توییتر به محاکمه برسد، تغییر موضع داد و در نهایت توییتر را با قیمت پیشنهادی اولیه خود خرید. البته مدیرعامل تسلا در سال 2023 از شرکت واچتل شکایت کرد تا از پرداخت 90 میلیون دلار هزینه‌های قانونی که این سازمان در نبرد علیه ماسک به دست آورده بود، اجتناب کند.

OpenAI برای مقابله با شکایت ایلان ماسک، وکیل پرونده خرید توییتر را استخدام کرد

ایلان ماسک مدتی پیش از OpenAI شکایت کرد و مدعی شد که این شرکت توافق اولیه خود را نقض کرده است. او ادعا می‌کند این شرکت که قرار بوده غیرانتفاعی باشد و هوش مصنوعی را به نفع بشریت توسعه دهد، حالا به یک شرکت سودمحور تبدیل شده و منبع هوش مصنوعی آن نیز بسته است.

ایلان ماسک در سال 2015 به تأسیس OpenAI کمک کرد. او گفته است که ده‌ها میلیون دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بود. البته ماسک در سال 2018 از هیئت‌مدیره این شرکت کنار رفت. OpenAI ادعا می‌کند در آن زمان ایلان ماسک به‌دنبال ادغام این استارتاپ با تسلا و کسب کنترل کامل بر آن بوده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋