دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تصویر روز ناسا: نمای نزدیک از خورشید گرفتگی کامل

تصویر روز ناسا: خورشیدگرفتگی کامل از نزدیک

بسیاری از ناظران خورشیدگرفتگی در سراسر ایالات متحده، با هیبتی که هنگام ناپدید شدن‌ لحظه‌ای خورشید در پشت ماه احساس کردند، شگفت‌زده شدند.

اگر خورشید ناپدید شود چه احساسی خواهید داشت؟ بسیاری از ناظران خورشیدگرفتگی در سراسر ایالات‌متحده، سال 2017، با هیبتی که هنگام ناپدیدشدن‌ لحظه‌ای خورشید در پشت ماه احساس کردند، شگفت‌زده شدند.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

شاید در انتظار لحظه‌ای کوتاه از غروب، منظره تاریکی غیرمعمول، مهره‌های درخشان نفس‌گیر در اطراف لبه ماه، برجستگی‌های خورشیدی صورتی‌رنگ و تاج آن با جزئیات عجیبی که در سراسر آسمان کشیده‌ شده‌ بود، بسیاری را غافلگیر کرد.

بسیاری از این ویژگی‌ها در ویدیوی سه دقیقه‌ای از خورشیدگرفتگی کامل 2017 ثبت شده‌اند. فریم‌های ویدیویی با تجهیزاتی که به‌طور خاص توسط Jun Ho Oh طراحی شده‌ بود، برای ردیابی نمای نزدیک از حاشیه خورشید در هنگام کسوف تهیه شد.

با پایان ویدیو، خورشید درحال تولد دوباره در آن سوی ماه، از جایی که از آن خارج‌شده‌، دیده‌ می‌شود. ماه آینده، در 8 آوریل 2024، خورشیدگرفتگی کامل جدیدی در سراسر آمریکای شمالی قابل مشاهده خواهد بود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋