دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش وانت پادرا پلاس + جدول زمانی اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش وانت پادرا پلاس اعلام شد + جدول اسفند 1402

شرکت زامیاد شرایط فروش وانت پادرا پلاس را به روش اقساطی و برای اسفند 1402 اعلام کرد.

شرکت زامیاد شرایط فروش وانت پادرا پلاس را به روش اقساطی و برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط فروش از روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه فعال است و در اختیار متقاضیان قرار دارد. مشتریان سایپا می‌توانند برای شرکت در شرایط فروش این وانت، به نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرایط فروش وانت پادرا پلاس، اسفند 1402:

خودروقیمتپیش پرداختمبلغ تسهیلاتنحوه بازپرداختمبلغ چک اولمبلغ سایر چک‌هازمان تحویل
پادرا پلاس  رادیال616,890,000374,684,200250,000,00024 ماهه، شش چک 4 ماهه59,940,82053,533,00030 روز کاری

وانت پادرا پلاس، جایگزینی است که زامیاد برای وانت نیسان در نظر گرفته است. این وانت پس از محصول ناموفق شوکا به بازار عرضه شد تا به‌تدریج جایگزین وانت نیسان سال‌خورده و قدیمی شود. پادرا پلاس درواقع ترکیبی از اتاق وانت چینی فودای F16 با پلتفرم و پیشرانه نیسان جونیور است. به‌عبارتی مشخصات فنی این خودرو با وانت نیسان هیچ تفاوتی ندارند اما کابین و چهره این خودرو نسبت به وانت نیسان تفاوت دارد. قیمت پادرا پلاس نیز حدود 11 درصد نسبت به وانت نیسان گران‌تر است.

شرایط فروش وانت پادرا پلاس

فروش اقساطی وانت‌ها، نشانه‌ای از مدیریت بازار خودرو توسط خودروسازان است. قیمت‌گذاری خودروهای تجاری همچون وانت‌ها و پیکاپ‌ها توسط خودروسازان انجام می‌شود و شورای رقابت در این زمینه دخالتی ندارد. به همین دلیل شاهد روند آرام بازار در بخش وانت‌ها هستیم.

به‌عنوان مثال قیمت پادرا پلاس در بازار آزاد حدود 638 میلیون تومان است. همان‌طور که در این بخشنامه می‌بینید، قیمت رسمی این وانت حدود 616 میلیون تومان عنوان شده است. به‌عبارتی اختلاف قیمت بازار و کارخانه پادرا پلاس تنها 20 میلیون تومان است. البته سایپا درحال‌حاضر این وانت را با 250 میلیون تومان تسهیلات دوساله نیز می‌فروشد. ارائه این تسهیلات مشوق خوبی برای فروش پادرا پلاس به مشتریان واقعی خواهد بود. انتظار داریم این شرایط با استقبال مشتریان مواجه شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋