دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مایکروسافت قابلیت حذف اشیا و افراد از یک تصویر را به ویندوز 11 اضافه کرد

مایکروسافت قابلیت حذف اشیاء و اشخاص یک تصویر را به ویندوز 11 اضافه کرد

حالا از طریق ویندوز فوتوز (Windows Photos) و با کمک هوش مصنوعی می‌توانید اشیاء یا اشخاص موجود در یک تصویر را حذف کنید.

Magic Eraser از جمله ویژگی‌های جادویی گوشی‌های سری پیکسل گوگل است که با آن می‌تواند افراد یا اشیاء مدنظر خود را از یک عکس حذف کنید. حالا مایکروسافت این قابلیت و چندین ویژگی هوش مصنوعی دیگر را به ویندوز فوتوز (Windows Photos) اضافه کرده است.

مایکروسافت از ویژگی جدیدی برای برنامه Photos رایانه‌های شخصی ویندوزی رونمایی کرده است که با آن می‌توانید تصاویر خود را اصلاح کنید و اشیاء یا افرادی را از عکس حذف کنید. همچنین امکان حذف چندین شیء به‌صورت همزمان نیز وجود دارد و مایکروسافت ادعا کرده که این کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

مایکروسافت قابلیت حذف اشیاء و اشخاص یک تصویر را به ویندوز 11 اضافه کرد

برای استفاده از این قابلیت (زمانی که در دسترس تمام کاربران ویندوز قرار گرفت) که Generative Erase نام دارد، ابتدا باید تصویر را در Photos باز کنید. سپس از منوی Edit Image گزینه Erase را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید اشیاء یا بخش‌هایی از یک عکس که می‌خواهید حذف شوند را انتخاب کنید.

برای پاک‌کردن چند سوژه به‌صورت همزمان یا داشتن کنترل بهتر و دقیق‌تر نیز می‌توانید گزینه Auto Apply را غیرفعال کنید.

این ویژگی در حال حاضر برای اینسایدرهای ویندوز 11 در دسترس است و در آینده برای کاربران ویندوز 10 نیز ارائه خواهد شد. کاربران ویندوز 11 سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس ویندوز 11 مانند «تارکردن پس‌زمینه» و «حذف یا جایگزینی پس‌زمینه» را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین برای استفاده از آن باید برنامه Photos خود را به نسخه 2024.11020.21001.0 یا بالاتر به‌روز کنید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋