دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

دادگاه گفت که ایلان ماسک باید با کمیسیون SEC در تحقیقاتش در مورد تصاحب توییتر همکاری کند

ایلان ماسک با اعلام دادگاه باید با SEC در تحقیقات پیرامون تصاحب توییتر همکاری کند

ایلان ماسک بار دیگر باید در تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درباره تصاحب 44 میلیارد توییتر حاضر شود.

دادگاه فدرال کالیفرنیا به «ایلان ماسک» دستور داد تا بار دیگر در تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درباره تصاحب 44 میلیارد دلاری توییتر شهادت دهد. طبق این دستور ماسک و کمیسیون SEC اکنون یک هفته فرصت دارند تا زمان و مکان حضور او را تعیین کنند، درغیراین صورت برای آن‌ها در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد. کمیسیون SEC از سال 2022 درحال بررسی خرید توییتر (ایکس کنونی) توسط ماسک است؛ نگرانی عمده این کمیسیون تأخیر ماسک در اعلام مقدار سهامی است که او ابتدا در توییتر خریداری کرده بود.

براساس گزارش رویترز، قاضی دادگاه فدرال به ایلان ماسک دستور داد تا در تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره تصاحب توییتر حاضر شود. طبق حکم دادگاه فدرال کالیفرنیا، رئیس تسلا و اسپیس ایکس یک هفته فرصت دارد تا با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درمورد تاریخ و مکان ادای شهادت به توافق برسند؛ ماسک از شرکت در نشست قبلی در سپتامبر (شهریور 1402) خودداری کرده بود.

ایلان ماسک با اعلام دادگاه باید با SEC در تحقیقات پیرامون تصاحب توییتر همکاری کند

احضار ایلان ماسک برای ادای شهادت در تحقیقات SEC

کمیسیون SEC در ماه اکتبر (مهرماه) از ماسک شکایت کرد تا او را وادار کند تا به‌عنوان بخشی از تحقیقات درباره خرید 44 میلیارد دلاری توییتر شهادت دهد. این کمیسیون همچنین به دنبال دریافت شهادت او درباره این مسئله است که آیا او هنگام تکمیل مدارک موردنیاز سهام توییتر از قانون پیروی کرده یا اظهارات وی در رابطه با خرید این پلتفرم دقیق بوده است یا خیر.

آن زمان وکلای ماسک گفتند که او در تحقیقات حاضر نخواهد شد زیرا این کمیسیون اطلاعاتی را در رسانه‌ها منتشر کرده است. البته قاضی دادگاه فدرال این استدلال را رد کرد و گفت که رگولاتورها صلاحیت انجام این کار را دارند. همچنین اگر SEC و ماسک نتوانند درمورد تاریخ این نشست به توافق برسند، این دادگاه خودش تاریخ را مشخص خواهد کرد. ایلان ماسک پیش از این، دوبار در چنین نشستی حاضر شده و رگولاتور SEC را به آزار و اذیت متهم کرده بود. بااین‌حال قاضی گفته است که SEC اختیار صدور احضاریه را داشته است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋