دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ساعت هوشمند Fossibot W101 با قابلیت تشخیص فشار خون و قیمت 70 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند Fossibot W101 با ویژگی تشخیص فشار خون و قیمت 70 دلاری معرفی شد

این ساعت هوشمند زودتر از اپل واچ بعدی قابلیت تشخیص فشار خون را با قیمتی ارزان ارائه کرده است.

برند Fossibot به تولید محصولات متنوعی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا ژنراتورهای خورشیدی مشهور است. این شرکت حالا زودتر از اپل واچ سری 10 از ساعت هوشمندی به‌نام Fossibot W101 پرده برداشته است که می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند و قیمت مناسبی دارد.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Fossibot W101

ساعت هوشمند Fossibot W101 نمایشگر امولدی با اندازه 1.43 اینچی با وضوح 466 در 466 پیکسلی دارد. این صفحه نمایش 99.5 درصد از فضای رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد و انحراف رنگی Delta E آن کمتر از 2 است. این محصول می‌تواند نوتیفیکیشن‌های واتس‌اپ را نمایش دهد و کاربر به صورت ازراه‌دور قادر به کنترل دوربین و پخش موسیقی در گوشی خود خواهد بود.

ساعت هوشمند Fossibot W101 با ویژگی تشخیص فشار خون و قیمت 70 دلاری معرفی شد

Fossibot W101 افزون بر ردیابی ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون، می‌تواند فشار خون را هم اندازه‌گیری کند، اما دقت این فناوری در این ساعت هوشمند هنوز مشخص نیست. گفتنی است که اپل هم می‌خواهد در نسل بعدی ساعت هوشمند خود چنین قابلیتی ارائه کند.

ساعت هوشمند Fossibot W101 با ویژگی تشخیص فشار خون و قیمت 70 دلاری معرفی شد

ساعت هوشمند Fossibot W101 دارای اپلیکیشن کرنومتر و ماشین‌حساب است. این محصول میکروفن و بلندگو دارد و می‌تواند به‌عنوان یک دستگاه بلوتوث در کنار گوشی شما برای تماس‌ها استفاده شود. W101 همچنین با دستیارهای هوشمند سازگار است.

ساعت هوشمند Fossibot W101 با ویژگی تشخیص فشار خون و قیمت 70 دلاری معرفی شد

ساعت Fossibot W101 از تراشه پردازنده RTL8763EWE-VP و 256 مگابایت حافظه رم استفاده می‌کند تا رابط کاربری روانی داشته باشد. باتری این محصول می‌تواند تا 15 روز شارژدهی ارائه کند که مقدار بسیار خوبی برای یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود. بااین‌وجود، باید دید که این باتری در استفاده‌های دنیای واقعی چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد.

ساعت هوشمند جدید Fossibot با قیمت 70 دلار در آمریکا عرضه می‌شود. در حال حاضر تنها چند ساعت هوشمند پرکاربرد وجود دارند که با چنین قیمت پایینی به دست کاربران می‌رسند. بااین‌حال، هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی این دستگاه به میان نیامده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋