دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گجت پوشیدنی AI پین در ماه مارس عرضه خواهد شد

عرضه گجت پوشیدنی AI Pin از اسفندماه آغاز خواهد شد

گجت AI Pin، محصول کارمندان سابق اپل که حالا استارتاپ Humane را ساخته‌اند، از اسفندماه 1402 تحویل خریداران می‌شود.

گجت پوشیدنی استارتاپ Humane با نام AI Pin از ماه مارس 2024 (اسفند 1402) به کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، تحویل داده می‌شود. این گجت پوشیدنی که به ادعای سازنده‌اش جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهد شد، مبتنی بر هوش مصنوعی است و با پردازنده اسنپدارگون کار می‌کند. این گجت در سه رنگ و با قیمت‌ حداقل 699 دلار عرضه خواهد شد.

استارتاپ Humane در ایکس گفته است کسانی که این محصول را سفارش داده‌اند، براساس اولویت به ترتیب در ماه مارس 2024 آن را تحویل خواهند گرفت. این شرکت قبلاً تخمین زده بود که گجت AI Pin را اوایل سال 2024 روانه بازار می‌کند. استارتاپ Humane که توسط دو تن از کارمندان سابق اپل تأسیس شده است، عمر گوشی‌های هوشمند را روبه‌پایان می‌داند.

این دستگاه به‌جای استفاده از صفحه نمایش، به پروژکتور کوچکی مجهز است که اطلاعات را روی دست کاربر نمایش می‌دهد. ویژگی اصلی AI Pin یکپارچه‌سازی آن با هوش مصنوعی است که به این دستگاه اجازه می‌دهد اقداماتی مانند ارسال پیام‌، ترجمه و موارد دیگر را انجام دهد.

عرضه گجت پوشیدنی AI Pin از اسفندماه آغاز خواهد شد

مشخصات و قیمت گجت Ai Pin

هوش مصنوعی این گجت با مشارکت OpenAI، مایکروسافت و Tidal توسعه پیدا کرده است و Humane بر حریم خصوصی دستگاه همراه با هوش متنی بالا تأکید دارد. این شرکت وعده داده است که AI Pin به‌سرعت آنچه شما نیاز دارید را درک و شما را فوراً به هوش مصنوعی مناسب متصل می‌کند.

این گجت از یک پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون با سیستم عامل Cosmos استفاده می‌کند. همچنین خریداران باید 24 دلار ماهانه پرداخت کنند تا به اینترنت MVNO (اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه) از اپراتور T-Mobile دسترسی یابند.

گجت AI Pin اکنون از وب‌سایت Humane برای پیش‌خرید در دسترس است. رنگ Eclipse (مشکی) این محصول 699 دلار قیمت دارد، در حالی که برای خرید رنگ‌های Lunar و Equinox باید صد دلار بیشتر بپردازید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋