دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تصویر روز ناسا: شفق قطبی و راه شیری بر فراز نروژ

تصویر روز ناسا: شفق قطبی و کهکشان راه شیری بر فراز نروژ

در تصویر امروز دیسک بزرگی از ستارگان و سحابی‌ها را می‌بینیم. در زیر قوس ستاره‌ای، سیاره مریخ و کهکشان آندرومدا قابل مشاهده است.

این دو طاق غول‌پیکر در سراسر آسمان چیست؟ شاید طاق آشناتر، در سمت چپ، نوار مرکزی کهکشان راه شیری ما باشد.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

به‌نظر می‌رسد که دیسک بزرگی از ستارگان و سحابی‌ها، بیشتر آسمان جنوبی را احاطه کرده باشد. در زیر قوس ستاره‌ای کهکشان راه شیری، سیاره نارنجی زنگ‌زده مریخ و کهکشان گسترده آندرومدا قابل مشاهده است.

کهکشان راه شیری

اما این شب چیزهای بیشتری برای ارائه داشت! برای دقایقی در این شب سرد قطبی، طاق غول‌پیکر دومی ظاهر شد که بخشی از آسمان شمالی را احاطه کرده بود: یک شفق قطبی.

شفق‌های قطبی بسیار نزدیک‌تر از ستاره‌ها هستند زیرا از هوای درخشان در ارتفاعات جو زمین تشکیل شده‌اند. در خارج از طاق شفق سبز، گروهی از ستارگان که عموماً به‌نام دب اکبر شناخته می‌شوند، قابل مشاهده است.

این کامپوزیت دیجیتالی برجسته از 20 تصویر در اواسط نوامبر 2022 بر فراز جزایر لوفوتن در نروژ گرفته شد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋