دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شرایط عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد + نام خودروها

شرایط عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرد + اسامی خودروها

رویه عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرده است. ازاین‌پس این سامانه به‌طور دائم در اختیار کاربران قرار دارد.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، رویه عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تغییر کرده است. ازاین‌پس دیگر شاهد برگزاری فروش مرحله‌ای نخواهیم بود و این سامانه به‌طور دائم در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین دیگر نیازی به بلوکه‌کردن پول در حساب برای ثبت‌نام نیست، چرا که شرایط عرضه خودروها تغییر کرده است. ازاین‌پس خودروسازان به اندازه ظرفیت مازاد خود در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می‌کنند و دیگر از عرضه‌های میلیونی خبری نیست.

تغییر شرایط عرضه خودرو در سامانه یکپارچه علاوه بر خودروهای تولید داخل، شامل خودروهای وارداتی نیز می‌شود. آن‌طور که «مهدی تقدسی»، مدیر سامانه یکپارچه می‌گوید، به‌زودی امکان ثبت‌نام خودروهای وارداتی بدون محدودیت نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شد

تغییر دیگری نیز در این سامانه رخ داده است. اکنون نمایندگان فروش خودروسازان نیز به سامانه یکپارچه دسترسی دارند؛ بنابراین مشتریان می‌توانند همانند گذشته، برای ثبت‌نام خودرو به نمایندگی‌های فروش خودروسازان مراجعه کنند.

عرضه خودروهای لاماری ایما و هایما 7X در سامانه یکپارچه

براساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه، خودروسازان برخی از محصولات مازاد خود را طی آذرماه 1402 در سامانه یکپارچه عرضه خواهند کرد. این محصولات از خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور پارسیان و آرین موتور در سامانه بارگذاری خواهند شد. عرضه برخی از این خودروها نیز آغاز شده است. مشتریان برای کسب اطلاعات در مورد خودروهای عرضه‌شده می‌توانند به آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه، یعنی https://esalecar.ir/cars مراجعه کنند. خودروهای موجود در سامانه یکپارچه اکنون شامل تیگارد X35، دایون Y7، کی‌ام‌سی X5، لاماری ایما، کی‌ام‌سی J7، جک J4، جک S5‌ فیس‌لیفت و جک S3‌ هستند. در آینده نیز مینی‌ون هایما 7X ایران‌خودرو نیز به این سامانه اضافه خواهد شد. به گفته مدیر سامانه یکپارچه، عرضه خودرو‌های داخلی و وارداتی در سامانه مستمر خواهد بود؛ بنابراین مردم می‌توانند بدون دغدغه نسبت به ثبت‌نام و خرید خودرو اقدام کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋