دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

برخورد نگهبانان با کارکنان مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نپا اصفهان: 8 شب کار نکنید

برخورد حراست با کارکنان مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان: نباید ۸ شب کار کنید

آیا زمان تغییر رفتار با کارآفرینان نرسیده است؟

مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان در هفته گذشته با برخورد نیروهای حراست این مجتمع روبرو شد. این افراد ضمن مخالفت با فعالیت جوانان در این مرکز در ساعت ۸ شب، خواستار تعطیلی مرکز شدند و اجازه خروج جوانان حاضر در مرکز را ندادند. این موضوع با آمدن پلیس و نیروهای یگان ویژه و همچنین حضور والدین فعالین در این مرکز ادامه یافت و در نهایت بعد از ایجاد تنش‌های متعدد، با صحبت‌های طرفین به اتمام رسید.

مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا دانشگاه آزاد در مجتمع اداری امیرکبیر اصفهان قرار دارد. بنابر شنیده‌های دیجیاتو تا پیش از تغییر مدیریت اجرایی این مجتمع اداری، مشکلی برای ساعت کاری مرکز فناورانه نوپا وجود نداشت، اما همه چیز پس از این تغییر به یک‌باره عوض شد و مخالفت‌هایی با ماهیت این مرکز شکل گرفت. این در حالی است که طبق پیگیری‌های دیجیاتو، دانشگاه آزاد با این مجمتع اداری در اصفهان به توافق رسیده تا در روزهای عادی و تعطیل، مرکز فناورانه نوپا از 8 صبح تا 8 شب در دسترس تیم‌ها باشد تا بتوانند به کار روی پروژه‌هایشان ادامه دهند.

برخورد حراست با کارکنان مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان: نباید ۸ شب کار کنید

اعضای مرکز فناورانه نوپا از هفته گذشته خود را آماده دیدار با افراد مختلف از جمله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می‌کردند؛ موضوعی که سرآغاز تنش و دردسر برای کارآفرینان شد. یک منبع آگاه درباره این ماجرا به دیجیاتو گفت پنجشنبه سیزدهم مهرماه، هنگام آماده‌سازی فضا برای میزبانی از رئیس دانشگاه آزاد، نگهبان مجموعه امیرکبیر وارد مرکز شده و بدون اعلام دلیل به مسئولان اجرایی، مستقیماً اقدام به بیرون کردن اعضا کرده است. این اقدام به درگیری و نزاع لفظی نیز منجر شده است. ممانعت از خروج کارکنان مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا و حضور والدین برخی از کارکنان نیز به شدت ماجرا افزود.

طبق شنیده‌های دیجیاتو با وجود تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی برای رفع مسالمت آمیز این ماجرا و تماس‌های مکرر از سوی مسئولان دانشگاه آزاد، حراست این مجموعه باز هم با خروج این افراد مخالفت می‌کرد. ظاهرا در نهایت با گفتگو بین مدیر مرکز و مدیر حراست، این مسئله به‌طور موقت رفع شده است.

برخورد حراست با کارکنان مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان: نباید ۸ شب کار کنید

اتفاقی که در مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان رخ داده سؤالات بسیاری را در ذهن کارآفرینان و فعالین این حوزه به‌وجود می‌آورد، آن هم در شرایطی که طی هفته گذشته شاهد برگزاری رویدادهای مهمی از جمله جایزه بین‌المللی مصطفی و نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن‌نما بوده است. البته چندی پیش کارخانه نوآوری آزادی هم با مشکل مشابهی در رابطه با محدودیت ساعت کارکرد افراد مواجه شده بود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋