دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

راهنمای خرید و افتتاح حساب پی پال تایید شده در ایران

راهنمای خرید و افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران

سفیر پیمنت امکان افتتاح حساب پی پال را برای کاربران خود فراهم کرده است که در ادامه با این مجموعه بیشتر آشنا می‌شویم.

پی‌پال با عملکردی قدرتمند در میان سرویس‌های نقل و انتقال ارزی، توانسته مخاطبانی در سراسر دنیا داشته باشد. 435 میلیون کاربر پی پال نشان‌دهنده اعتبار این سرویس است که می‌تواند فرد را برای افتتاح حساب پی پال مطمئن کنند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر کاربران ایرانی تحت تحریم پی پال قرار گرفته‌اند، قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با خرید و افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران ارائه کنیم. اگر شما نیز به دنبال دسترسی به یک سرویس ارزی معتبر هستید، مطالعه این مطلب را تا انتها ادامه دهید.

نحوه کار پی پال

قبل از خرید حساب پی پال توضیحات چگونگی انجام و نحوه کار پی پال را ارائه می‌دهیم. این پلتفرم محیطی امن برای افراد است که تنها با یک آدرس ایمیل می‌توانند پول را در میان کشورها جابه‌جا کنند. درواقع شما با استفاده از پی پال نیاز به ارائه یا دریافت هیچگونه اطلاعات اضافی نخواهید داشت و به راحتی تراکنش‌های مالی ارزی خود را انجام می‌دهید.

امکان شارژ حساب به صورت مستقیم در پی پال وجود دارد. علاوه بر آن نیز می‌توانید حساب بانکی خود را به پی پال متصل کنید تا وجه حساب شما به کمک پی پال جابه‌جا شود. با این شیوه هیچگونه نگرانی از بابت تبدیل واحد پول کشورهای مختلف به یکدیگر، نگهداری پول در حساب و… نخواهید داشت.

افتتاح حساب پی پال

انواع حساب پی پال

پس از آشنایی با نحوه کار پی پال بهتر است با انواع حساب پی پال نیز آشنا شوید و سپس برای خرید حساب پی پال اقدام کنید. شما می‌توانید در این سرویس دو نوع حساب متفاوت باز کنید. این دو نوع حساب علی‌رغم شباهت‌هایی که باهم دارند، در برخی از موارد با یکدیگر متفاوت هستند. توصیه می‌کنیم حتما از جزئیات هر دو نوع حساب مطلع شوید و سپس بر اساس شرایط و نیازتان برای افتتاح حساب پی پال با یکی از این دو نوع اقدام نمایید. انواع حساب‌های پی پال در دو دسته شخصی و تجاری قرار می‌گیرند.

حساب‌های پرسونال یا شخصی پی پال یکی از انواع حسابی است که این مجموعه برای کاربران خود ارائه می‌دهد. در صورتی که صرفا برای استفاده‌های شخصی نیاز به یک حساب ارزی دارید و حجم تراکنش‌های شما متعادل است، باید اقدام به افتتاح حساب پی پال شخصی نمایید. در واقع همانطور که از اسم این نوع حساب نیز مشخص است، مناسب استفاده عادی و روزمره افراد خواهد بود.

نوع دیگر از حساب‌های پی پال، حساب‌های تجاری یا بیزینسی است. افتتاح حساب پی پال بیزینس مناسب افرادی است که قصد دارند در امور تجاری از حساب ارزی خود استفاده نمایند. به عبارت دیگر چنانچه حجم تراکنش‌های شما زیاد است یا نیاز به یک درگاه پرداخت ارزی دارید، باید یک حساب تجاری پی پال داشته باشید.

برای خرید حساب پی پال حتما به تفاوت این دو نوع حساب توجه داشته باشید.

سفیرپیمنت

چرا جهت خرید و افتتاح حساب پی پال اقدام کنیم؟

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که به چه دلیل باید خرید حساب پی پال را انجام دهم؟ آیا سرویس‌های مشابه عملکرد بهتری ندارند؟ برای اینکه بتوانید پاسخ اینچنین سؤالاتی را بیابید و با اطمینان خاطر افتتاح حساب پی پال را انجام دهید، مزیت‌های پی پال را برایتان توضیح داده‌ایم. مهمترین مزیت‌هایی که خرید اکانت پی پال برای شما دارد عبارتند از: انجام سریع تراکنش‌ها، امنیت، پوشش بسیاری از کشورها، استفاده ساده و راحت، رایگان بودن افتتاح حساب.

انجام سریع تراکنش‌ها

یکی از مواردی که در تراکنش‌های ارزی بسیار اهمیت دارد، سرعت انجام تراکنش‌ها است. آن دسته از کسب و کارهایی که حساب پی پال دارند می‌توانند خیلی سریع تسویه حساب را انجام دهند و پذیرای مشتریان بیشتری باشند. از طرف دیگر مشتریانی که خرید آنلاین خود را با پی پال انجام می‌دهند، سرعت بالاتری را تجربه خواهند کرد. این مسئله منجر به افزایش رضایت آن‌ها خواهد شد. همچنین در فرایند تسویه حساب پیچیدگی وجود ندارد و خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید.

امنیت پی پال

شما با افتتاح حساب پی پال هیچگونه نگرانی از بابت امنیت نخواهید داشت. در واقع امنیت پی پال تضمین شده است و این سرویس همه جزئیات مالی تراکنش‌ها را در یک شبکه به صورت رمزگذاری شده نگهداری می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند به صورت اختیاری یک لایه امنیتی اضافی که شامل ورود دو مرحله‌ای به حساب و تأیید ایمیل قبل از تراکنش است را نیز به کار بگیرند.

امنیت پی پال

پوشش بسیاری از کشورها

با توجه به اینکه افراد از سرویس‌های ارزی استفاده می‌کنند تا میان کشورهای مختلف پول جابه‌جا کنند، پوشش‌دهی کشورهای مختلف معیار دیگر بررسی سرویس‌های ارزی است. در حال حاضر بیش از 200 کشور تحت پوشش سرویس پی پال هستند. با این شرایط شما نه تنها دغدغه‌ای از بابت جابه‌جایی پول نخواهید داشت؛‌ بلکه کسب و کارتان را نیز می‌توانید در مناطق بیشتری توسعه دهید.

استفاده ساده و راحت

شما با افتتاح حساب پی پال و استفاده از آن با هیچگونه سختی روبه رو نخواهید شد. در واقع شرایط استفاده و البته محیط کاربری این سرویس بسیار ساده و راحت است. برای مثال به هنگام خرید در سایت‌های مختلف صرفاً با انتخاب شیوه پرداخت پی پال، می‌توانید خرید خود را سریع و ساده به سرانجام برسانید. ضمن اینکه با کمک کارتی که به حساب پی پال خود متصل کرده‌اید نیز می‌توانید از خودپردازها پول نقد برداشت کنید.

رایگان بودن افتتاح حساب پی پال

برخلاف برخی از سرویس‌های مشابه، شما برای افتتاح حساب پی پال هیچگونه مبلغی نیاز نیست پرداخت کنید. در واقع افتتاح حساب پی پال رایگان است و پاسخ دیگری برای دلیل انتخاب پی پال خواهد بود. با این شرایط پس خرید حساب پی پال به چه منظوری خواهد بود؟

پاسخ این سوال به شرایط تحریمی ایران برمی‌گردد. از آنجایی که پی پال دسترسی کاربران ایرانی به این سرویس را مسدود کرده است، امکان افتتاح حساب پی پال در ایران به صورت مستقیم وجود ندارد؛ در نتیجه شما باید یک حساب از واسطه‌ها خریداری نمایید.از آنجایی که افتتاح حساب پی پال در ایران با چالش وریفای و عدم دسترسی به حساب‌های ارزی برای انجام این کار مواجه است، شما ناچار خواهید بود که خرید حساب پی پال وریفای شده را به طور مستقیم انجام دهید و هزینه آن را پرداخت نمایید.

با توجه به این توضیحات می‌توان گفت که خرید حساب پی پال در ایران همان افتتاح حساب پی پال است که یک واسطه برای شما انجام می‌دهد. 

در ایران از کجا برای خرید و افتتاح حساب پی پال استفاده کنیم؟

چنانچه می‌خواهید که خرید حساب پی پال را در ایران انجام دهید، باید بدانید که از چه واسطه‌ای خرید کنید. به عبارت دیگر نمی‌توانید برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده به هر واسطه‌ای اعتماد کنید.

معیارهای مختلفی برای انتخاب واسطه وجود دارد اما اصلی‌ترین آن‌ها قیمت ارائه خدمات و البته اعتبار آن واسطه است. البته پیشنهاد می‌کنیم به کیفیت پشتیبانی مجموعه ارائه‌دهنده و نظرات مشتریان سابق آن نیز توجه داشته باشید.

تیم سفیر پیمنت یکی از مجموعه‌هایی است که در این حوزه خدمت ارائه می‌کند. این مجموعه مدعی است با کمترین قیمت افتتاح حساب پی پال بیزینس یا شخصی را برای کاربرانش فراهم کرده است. این تیم سال‌ها است در زمینه خدمات ارزی تجربه و تخصص دارد. نظر مساعد مشتریان قبلی، می‌تواند کاربران را به افتتاح حساب پی پال در ایران با سفیرپیمنت ترغیب کند.

سفیر پیمنت

شما می‌توانید به کمک لینک ابتدای صفحه یا مراجعه به سایت سفیرپیمنت، همین حالا خرید حساب پی پال را به راحتی انجام دهید.

جمع‌بندی افتتاح حساب پی‌پال

پی پال یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه نقل و انتقالات ارزی است. این سرویس به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهد. در واقع افتتاح حساب پی پال در ایران به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست. در این مقاله پس از ارائه اطلاعاتی در رابطه با پی پال، گفتیم که چنانچه نیاز به استفاده از این سرویس ارزی داشتید، باید اقدام به خرید حساب پی پال کنید.

تیم سفیرپیمنت به عنوان ارائه‌دهنده متخصص انواع خدمات ارزی، افتتاح حساب پی پال در ایران را نیز برای شما انجام می‌دهد. کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و درخواست خرید حساب پی پال را به این تیم ارجاع دهید. در صورتی که تجربه استفاده از پی پال، خدمات سفیرپیمنت یا افتتاح حساب پی پال را دارید، آن را با ما در قسمت نظرات همین صفحه به اشتراک بگذارید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋