دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

Dongfeng Mengshi M-Hero 917 وارد بازار شد. رقیب چینی هامر برقی

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917 وارد بازار می‌شود؛ رقیب چینی هامر برقی

مجموع قدرت موتورهای دانگ فنگ منگشی M-Hero 917 به 1088 اسب بخار و گشتاور آنها به 1400 نیوتن متر می‌رسد.

شرکت دانگ‌فنگ موتور خود را برای معرفی اولین مدل تحت برند تازه‌تأسیس مِنگشی مهیا می‌کند. این خودرو یک شاسی‌بلند جان‌سخت به‌نام M-Hero 917 است و با پیشرانه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی وارد بازار می‌شود. نکته جالب اینکه نسخه تمام الکتریکی این خودرو به چهار موتور برقی مجهز است. این موتورها با همکاری هم 1088 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. با چنین خروجی شگفت‌انگیزی منگشی M-Hero 917 رقیب مستقیم هامر برقی خواهد بود، البته فعلاً روی کاغذ!

جنگجویی متولد سال 2022

برند منگشی که به‌معنای جنگجو است، سال ‌گذشته رونمایی شد. هدف از پایه‌گذاری این برند، عرضه نسخه شهری از محصولات نظامی دانگ فنگ برای مشتریان عادی است. شاید بدانید دانگ فنگ یک شرکت دولتی به‌شمار می‌رود و برای ارتش چین و سازمان‌های اطلاعاتی خودروهای ویژه تولید می‌کند.

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

بهره‌مندی از پلتفرمی اختصاصی

منگشی M-Hero 917 از یک پلتفرم ماژولی و شاسی نردبانی سود می‌برد. این پلتفرم اختصاصی توسط دانگ‌ فنگ توسعه پیدا کرده و به‌واسطه ویژگی‌هایی مثل سیستم تعلیق کاملاً مستقل و محور عقب فرمان‌پذیر از لحاظ توانایی‌های آفرود در سطح بالایی قرار دارد. از لحاظ ابعاد باید گفت آورده جدید دانگ فنگ طولی برابر با 4987 میلیمتر، عرضی برابر با 2080 میلیمتر و ارتفاعی برابر با 1935 میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به 2950 میلیمتر می‌رسد. با این ابعاد، منگشی M-Hero 917 در مقایسه با هامر برقی جثه کوچکی دارد.

نمای عقب و جانبی

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917 و کابینی مدرن و با کیفیت

مثل نمای بیرونی، منگشی M-Hero 917 در داخل کابین هم طراحی خاص و متمایزی دارد. داشبورد عضلانی و زمخت این شاسی‌بلند چینی میزبان سه نمایشگر بزرگ است. همان‌طور که می‌توان حدس زد، نمایشگر سوم مقابل صندلی سرنشین کناری قرار دارد. در رابطه با ابعاد این نمایشگرها اطلاعاتی در دست نیست، ولی هر سه آنها دارای اندازه بزرگی هستند، مخصوصاً نمایشگر مخصوص سیستم اینفوتینمنت.

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

دانگ فنگ مانور زیادی روی کیفیت کابین منگشی M-Hero 917 می‌دهد و می‌گوید از چرم، چوب و تزئینات فلزی در جای جای فضای داخلی استفاده کرده است.

برای کنترل وضعیت حرکت منگشی M-Hero 917 دو اهرم قطور روی کنسول میانی وجود دارد. در زیر این اهرم دکمه‌هایی برای انتخاب حالت رانندگی، انتخاب وضعیت قفل دیفرانسیل و فعال کردن ترمز دستی برقی به چشم می‌خورد.

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

مشخصات فنی دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

در ابتدا نیز اشاره کردیم که نسخه برقی منگشی M-Hero 917 نیروی خود را از چهار موتور برقی دریافت می‌کند. مجموع قدرت این موتورها به 1088 اسب بخار و گشتاور آنها به 1400 نیوتن متر می‌رسد. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، شاسی‌بلند 3293 کیلوگرمی چینی‌ها قادر است صفر تا صد را در عرض 4.2 ثانیه طی کند. حداکثر این خودرو نیز برابر با 195 کیلومتر بر ساعت است.

دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

انرژی منگشی M-Hero 917 توسط پک باتری 142.74 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. در صورت شارژ کامل، این باتری حجیم برای پیمایش 505 کیلومتر مسافت کفایت خواهد کرد. این رقم بر مبنای استاندارد چینی CLTC محاسبه شده و احتمالاً در شرایط واقعی برد حرکتی کمتر خواهد بود.

پیشرانه نسخه هیبریدی منگشی M-Hero 917 شامل سه موتور برقی و یک موتور درون‌سوز می‌شود. البته موتور درون‌سوز ارتباط مکانیکی با چرخ‌ها ندارد و مثل یک ژنراتور، برد حرکتی خودرو را افزایش می‌دهد. مسافت قابل پیمایش این خودرو در حالت برقی برابر با 156 کیلومتر است، اما موتور درون‌سوز این رقم را به 825 کیلومتر می‌رساند.

شاسی بلند برقی چینی

آپشن‌های جالب

نگاهی به صفحه فروش منگشی M-Hero 917 در سایت کمپانی جزئیات جالبی از این خودرو را آشکار می‌کند. برای مثال در حالت استاندارد سیستم تعلیق این شاسی‌بلند چینی از نوع پنوماتیک است و خریداران می‌توانند آپشن شبیه‌ساز صدای موتور بنزینی را برای آن سفارش دهند. این آپشن از طریق بلندگوهای خارجی، صدای مصنوعی را به بیرون پخش می‌کند! پهپاد دوربین‌دار، وینچ، چرخ زاپاس فول‌سایز روی درب عقب و ریل‌های سقفی از دیگر آپشن‌های قابل سفارش برای منگشی M-Hero 917 هستند.

قیمت دانگ فنگ منگشی M-Hero 917

در حال حاضر علاقه‌مندان به منگشی M-Hero 917 می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش کمپانی در طرح پیش‌فروش ثبت‌نام کنند. انتظار می‌رود قیمت این خودرو بین 700 هزار تا 1.6 میلیون یوان متغیر باشد. این رقم معادل 96 تا 220 هزار دلار یا 5 تا 11 میلیارد تومان می‌شود. با این بازه قیمتی، M-Hero 917 در زمره گران‌ترین شاسی‌بلند‌های چینی قرار می‌گیرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋