دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اپل ظاهرا در حال کار بر روی تراشه های A19 Bionic و M5 است

اپل ظاهراً روی چیپ‌های A19 Bionic و M5 کار می‌کند

هنوز چندین سال تا عرضه A19 Bionic و M5 فاصله داریم، اما گفته می‌شود که اپل کار روی آن‌ها را آغاز کرده است.

درحالی‌که تراشه‌های A17 Bionic و M3 هنوز معرفی نشده‌اند، ظاهراً اپل روی چیپست‌هایی کار می‌کند که سال‌ها تا عرضه آن‌ها فاصله داریم. براساس آخرین اطلاعات فاش‌شده، غول سازنده آیفون درحال توسعه چیپ‌های A19 Bionic و M5 است که نشان می‌دهد کار روی A18 Bionic و M4 احتمالاً خیلی زود به پایان می‌رسد.

شواهدی که نشان می‌دهد اپل روی چیپست‌های نسل بعدی برای محصولات مختلف کار می‌کند، به‌صورت شناسه‌های CPU ارائه شده و این اطلاعات توسط یک منبع در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است که توسعه A19 Bionic و M5 را نشان می‌دهد. درحالی‌که A19 Bionic می‌تواند تنها در یک نسخه عرضه شود، M5 می‌تواند نسخه‌های قدرتمندتری داشته باشد و با نام‌های «مکس»، «پرو» و «اولترا» عرضه شود؛ درست مانند نسخه‌های قبلی این چیپست.

شناسه‌های CPU چیپ A19 Bionic و M5

اپل ظاهراً روی چیپ‌های A19 Bionic و M5 کار می‌کند

این موضوع که اپل از سال‌ها قبل روی چیپست‌های جدید خود کار می‌کند، نکته قابل‌توجهی است، اما غول‌های فناوری معمولاً برای پیشی‌گرفتن از رقبای خود چندین سال را صرف توسعه چیپست‌های جدید می‌کنند تا برای برطرف‌کردن مشکلات و بهبود آن‌ها زمان کافی داشته باشند. بااین‌وجود، اگر چیپ‌های A19 Bionic و M5 هم‌اکنون درحال توسعه باشند، واردشدن به مرحله تولید انبوه می‌تواند برای آن‌ها آسان‌تر باشد.

درحال‌حاضر اپل قصد دارد تراشه A17 Bionic را عرضه کند؛ البته طبق گزارش‌های قبلی، تنها مدل‌های پرو آیفون 15 به آن مجهز خواهند شد. اخیراً برخی مشخصات این چیپست فاش شد که طبق آن، A17 Bionic دارای CPU و GPU شش‌هسته‌ای خواهد بود که بااین‌وجود، یک هسته گرافیکی از A16 Bionic بیشتر دارد. در این گزارش همچنین به لیتوگرافی 3 نانومتری تراشه آینده اپل اشاره شد. نتایج بنچمارک اپل A17 Bionic نیز چند هفته قبل منتشر شد که نشان می‌دهد چیپست جدید در مقایسه با نسل قبلی خود، 31 درصد سریع‌تر است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋