دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تامین مالی اولین پروژه سنسا در سکوی «اینوستوران» به پایان رسید

تأمین مالی اولین طرح شناسا بر سکوی «اینوستوران» به پایان رسید

اولین طرح تأمین مالی شناسا با موفقیت به اتمام رسید.


اولین طرح شناسا بر سکوی تأمین مالی جمعی «اینوستوران»، با جذب ۶ میلیارد ریال و با سود ۶ ماهه ۲۵ درصد، با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، سرمایه‌گذاری در اولین طرح سکوی تأمین مالی جمعی اینوستوران (پلتفرم شبکه نوآوری ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی) با موفقیت به پایان رسید. این طرح متعلق به شرکت «آریا فناوران آرتا بینش» است که در زمینه تولید ربات‌های بازرسی صنعتی و نیز ارائه خدمات بازرسی فعالیت می‌کند.

مبلغ تامین مالی صورت‌گرفته در سکوی اینوستوران ۶ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای طرح ۶ ماه درنظر گرفته شد.
سود پرداختی به سرمایه‌گذاران در این مدت ۲۵ درصد برآورد شده و حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این طرح نیز برای افراد حقیقی و حقوقی ۵ میلیون ریال است.

سکوی «اینوستوران»، پلتفرم تامین مالی جمعی شرکت شناسا (شبکه نوآوری ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی) است که فرصت سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوآور را به صورت خرد فراهم می‌کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋